Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg vet mannen er utro/har veldig lyst å være det. Jeg vet at han hadde tatt imot første og beste sjanse, men jeg klarer aldri ta han på noe. Jeg går med konstant magevondt da jeg VET dette. Har lurt på å lage falsk profil på Facebook og flørte med han, men han kommer til å kreve bilder... Har heller ingen å spørre, da vi kjenner de samme.. Har noen av dere lyst? Anonymous poster hash: 0e7b1...e39
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hva er egentlig vitsen? Du har null tillit til mannen din og du venter bare på en unnskyldning for å gjøre det slutt. Du vil at han skal gi deg en "gyldig" grunn til å gå fra ham. Men du har en gyldig grunn - du stoler ikke på ham, du har ingen tillit til ham og du ønsker ut av forholdet. Vær voksen og ta ansvar for hvordan du vil ha livet ditt. Å lage feller for ham slik du nå gjør er helt unødvendig. Du stoler ikke på mannen din, men er beredt til å stole 100 % på en vilt fremmed på nettet som du ikke aner noe som helst om. Og ikke nok med det, du skal overlate til denne vilt fremmede å avgjøre hvilken retning livet ditt skal ta videre. Ser du ikke hvor galt det er? Ta ansvar for deg selv og gå fra mannen istedenfor det spillet du nå legger opp til! Anonymous poster hash: ca37a...91f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Helt rett, jeg har null tillit til han. Og jeg vil ikke gå fra mannen min, det er det siste jeg vil! Jeg vil egentlig bare se at han takker nei om han får muligheten til å være utro.. Anonymous poster hash: 0e7b1...e39
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Helt rett, jeg har null tillit til han. Og jeg vil ikke gå fra mannen min, det er det siste jeg vil! Jeg vil egentlig bare se at han takker nei om han får muligheten til å være utro.. Anonymous poster hash: 0e7b1...e39 Ser du ikke selv at du aldri får tillit på den måten? Om du gjennomfører dette så oppnår du trolig bare at mannen din mister tilliten til deg også. For sjansene er store for at han finner ut hva du har gjort. Og hva så om han takker nei? Du vil jo likevel ikke stole på ham, for det kan jo være at det bare var akkurat den dama han ikke ville ha og at han kanskje vil takke ja neste gang. Skal du leve livet ditt med å teste mannen din? Hvor ofte tror du i så fall at du må gjøre det for å holde ut en stund til? En gang i året? I halvåret? Annethvert år? Ta heller tak i problemene dere har! Fortell ham at du føler forholdet hangler, at han har gjort ting som gjør at du ikke lenger har tillit til ham og at dere har problemer som dere må ta tak i, at dere må lære dere å kommunisere bedre med hverandre for å få det godt sammen igjen - og foreslå parterapi. Om han ikke er villig til det så ser du jo hvor mye han er villig til å jobbe for å beholde forholdet. Ta ansvar for deg selv og gjør noe for å få det slik du vil ha det. Å teste mannen er ingen løsning, det er bare midlertidig symptomdemping på det som er feil i forholdet. Anonymous poster hash: ca37a...91f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Helt rett, jeg har null tillit til han. Og jeg vil ikke gå fra mannen min, det er det siste jeg vil! Jeg vil egentlig bare se at han takker nei om han får muligheten til å være utro.. Anonymous poster hash: 0e7b1...e39 Og hva vil det bevise? At han sier nei hver gang? Anonymous poster hash: cf79a...53b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå