moota m storebror&lillebror Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvilken alder er de beregnet på?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Nylig kjøpt til 5-åringen, men den ligger stort sett i en skuff. Han er jo som regel sammen med oss eller passes av andre, og da er det ikke behov. Blir kanskje brukt til sommeren når han løper mer ut og inn på egen hånd. Anonymous poster hash: 376c7...327
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Brukte den på lekeland for en stund siden forresten, det var veldig greit. Ikke for gps funksjonen, men for å ringe til ham når maten vi hadde bestilt kom, så han kunne leke mens vi ventet på den. Anonymous poster hash: 376c7...327
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Vi kjøpte gator 2 til våre barn i sommer! Å vi er ikke fornøyd😝 veldig grei å ringe med,men GPS funksjonen er helt på vidda. Noen ganger virker den,andre ganger viser den at barnet er oppimot 1 mil unna,å da vet jeg de er hos naboen.. så jeg tenker den gir falsk trygghet. Hva skjer om de blir kidnappet,åsså viser klokka helt feil.. spør du meg,kjøp en skikkelig mobilklokke typ samsung gear eller noe 😊 Anonymous poster hash: 8e7f2...2bb
Appelsinpiken Skrevet 2. desember 2016 #5 Skrevet 2. desember 2016 Vi kjøpte gator 2 til våre barn i sommer! Å vi er ikke fornøyd😝 veldig grei å ringe med,men GPS funksjonen er helt på vidda. Noen ganger virker den,andre ganger viser den at barnet er oppimot 1 mil unna,å da vet jeg de er hos naboen.. så jeg tenker den gir falsk trygghet. Hva skjer om de blir kidnappet,åsså viser klokka helt feil.. spør du meg,kjøp en skikkelig mobilklokke typ samsung gear eller noe 😊 Anonymous poster hash: 8e7f2...2bb Kanman ringe til og fra gear da?
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 2. desember 2016 Takk for svar 😊
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Kanman ringe til og fra gear da? Ja,man kan både ringe inn og ut,sende sms,ta bilder ol 😊 Anonymous poster hash: 8e7f2...2bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå