Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har endel fett rundt magen. Veldig slapp mage rett og slett. Når jeg hopper så disser det alle veier. Hvordan kvitte meg med dette? Vil det forsvinne med vektnedgang eller MÅ det punkttrenes? Anonymous poster hash: 7972e...594
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Du må ned i fettprosent (kosthold og kondisjon) og stramme opp (trene styrke) . Anonymous poster hash: fefa2...b95
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Lavkarbokosthold er det som tar magefett best. Det sammen med riktig styrke- og stabilitetstrening og kondisjonstrening. Anonymous poster hash: 528b1...52c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Rockering! Strammer opp sinnsykt bra. Anonymous poster hash: a9ca7...992
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Rockering! Strammer opp sinnsykt bra. Anonymous poster hash: a9ca7...992 Hvor lenge må man holde på hver dag? Anonymous poster hash: a1e10...c9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå