Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #26 Skrevet 1. desember 2016 Den ligger jo på nettsiden til nrk så vi så den på podcast rett før leggetid. Jentene mine på 7 og 9 likte det kjempegodt, og gleder seg til neste episode i morgen. De skulle skrive brev til nissen også ja Jeg synes den virket veldig lovende, jentene måtte love å ikke se neste episode uten meg. Anonymous poster hash: 44e3c...fe5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #27 Skrevet 1. desember 2016 Er lenge siden min 3-åring har sittet så lenge i ro foran tv 🖒 Anonymous poster hash: eaee6...4bf
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #28 Skrevet 1. desember 2016 Gutten på syv syntes ikke det var noe særlig, men han ble med å så litt. Jenta på fire og jeg synes den var veldig bra og gleder oss til i morra 😊 foreløpig liker jeg den mye bedre enn julekongen og fikk mye mer julestemning 🎄 Anonymous poster hash: 233ec...ce3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #29 Skrevet 1. desember 2016 Glemte det jeg, gutten min er ute sammen med støttekontakten sin i kveld 😮😏 Takker og bukker for info👀💃 Anonymous poster hash: 375f5...16d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #30 Skrevet 1. desember 2016 Den har jo fått mye pes for å fremstille fosterforeldre dårlig, men jeg syntes faktisk synd på hun nabodama/fostermoren. Hun virket ikke slem, bare utrolig utilpass og dårlig lag med barn Anonymous poster hash: 42492...ff8 Jeg tenkte det samme. Prøvde å snakke litt med eldste her at det er ikke alle som syns det er lett å være mamma eller være sammen med/passe på barn Anonymous poster hash: c7b7c...cc7
TPK Skrevet 1. desember 2016 #31 Skrevet 1. desember 2016 Ja! Fireåringen synes det var litt skummelt, men både jeg og seksåringen likte det.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #32 Skrevet 1. desember 2016 Den har jo fått mye pes for å fremstille fosterforeldre dårlig, men jeg syntes faktisk synd på hun nabodama/fostermoren. Hun virket ikke slem, bare utrolig utilpass og dårlig lag med barn Anonymous poster hash: 42492...ff8 Det er det alle anmelderne har skrevet også, at kritikken fra fosterforeldreforeningen er helt malplassert. Anonymous poster hash: d50ef...7cd
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #33 Skrevet 1. desember 2016 Helt enig i at tanta/fostermora ikke virker så slem, bare ei som ikke vet hva hun skal gjøre med barn. Anonymous poster hash: eaee6...4bf
MamsenMedToSmå Skrevet 1. desember 2016 #34 Skrevet 1. desember 2016 Jeg synes den virker koselig, men for sønnen på 3,5 var den nok litt kjedelig. Satser på den fenger mer fremover 😊🎅🎄
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #35 Skrevet 1. desember 2016 Vi likte den kjempegodt! Satser på at Ruth lærer noe om å vise kjærlighet ila de neste 23 episodene ❤ Anonymous poster hash: bacb0...bab
Mandala Skrevet 1. desember 2016 #36 Skrevet 1. desember 2016 Fenget alle mellom 8-38, inkludert tenåringene.
Nebbdyret Skrevet 1. desember 2016 #37 Skrevet 1. desember 2016 Vi vart positivt overraska. Einig med resten i at fostermora virka meir utilpass og usikker, enn slem og ond. Etter debatten som har vore, rekna eg med det skulle bli stemora til Aksepott tendensar... Eg trur også at ungar har godt av å sjå ulike sider av livet. Der er diverre born som lever i slike heimar, og vi som foreldre kan heller fokusere på å lære ungane om næstekjærleik og forståelse for kvarandre. Betre det enn å vere så opptatt av å bli fornærma og støtt av alt mogleg, som det virkar er litt på mote no.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #38 Skrevet 2. desember 2016 Går det i reprise,? rakk ikke se det Anonymous poster hash: 5b305...f53
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #39 Skrevet 2. desember 2016 Går det i reprise,? rakk ikke se det Anonymous poster hash: 5b305...f53 Ligger nok på nrk.no Anonymous poster hash: 11af0...f4c
Mamma_til_2 Skrevet 2. desember 2016 #40 Skrevet 2. desember 2016 Jeg og mine barn likte den, tror ikke de mener slem som i ond og grusom men i ett barnesinn så kan hennes mangel på viten om barn og jul, familie virke veldig slemt, så derfor er hun nok ommtalt som den slemme fostermoren.
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #41 Skrevet 2. desember 2016 Det er så koselig når noe fenger på denne måten, siste mine jenter da før de gikk på skolen i dag var at de gledet seg til å se neste episode i kveld Min 9-åring elsket nissekarakteren, han var så morsom og barnslig sa hun. Den "onde" fostermoren var jo ikke ond heller, min datter sa hun så trist og lei seg ut så kanskje det var derfor hun virket sur og sint... Barn er ikke så dumme, og når man snakker med dem kan de reflektere godt. Anonymous poster hash: 44e3c...fe5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #42 Skrevet 2. desember 2016 Jeg vet at det er NRK sin, men jeg så den på NRK1 klokka 18.30, så da går den flere ganger. Den virket koselig og julete:) Anonymous poster hash: 5ac04...5bc Den gikk kl 18 og kl 18.35 Anonymous poster hash: 34b94...6db
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #44 Skrevet 2. desember 2016 Skjønner ikke blesten og boikotten! Ho fostermoren var ikke så ille som media skulle ha det til. Jenta på 4 så episoden 2 ganger i går.😃 Anonymous poster hash: 34b94...6db
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #45 Skrevet 2. desember 2016 Den har jo fått mye pes for å fremstille fosterforeldre dårlig, men jeg syntes faktisk synd på hun nabodama/fostermoren. Hun virket ikke slem, bare utrolig utilpass og dårlig lag med barn Anonymous poster hash: 42492...ff8 Den fosterfamilieorganisasjonen som gikk ut i media og kritiserte serien for å fremstille fosterforeldre negativt hadde jo også bare sett de første par episodene.... Det er Hagerupfamilien som har skrevet manus, og de kan eventyr. Jeg føler meg temmelig sikker på at Ruth kommer ut av "skallet sitt" i løpet av serien og lærer vise kjærlighet hun også. Synes allerede i første episode man kunne se at hun var lei seg fordi hun ikke helt fikk det til, så dette går nok bra Anonymous poster hash: 44e3c...fe5
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #46 Skrevet 2. desember 2016 Vi likte den. Tipper også fostermoren blir bedre. Hun virket både utilpass og lei seg for det. Anonymous poster hash: cd9ab...ea1
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #47 Skrevet 2. desember 2016 Jepp, hele familien likte den:-) Anonymous poster hash: 3bcc7...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå