sithry Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvor kan man finne bh'er i store cup-størrelser med litt freshe farger? Har googlet i lengre tid, men finner bare slike kjedelige i svart, grå, hvit...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hvor kan man finne bh'er i store cup-størrelser med litt freshe farger? Har googlet i lengre tid, men finner bare slike kjedelige i svart, grå, hvit... Bravissimo har mye bra Anonymous poster hash: b9060...2a0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har knall gul og knall rosa fra Change. Bruker 80 K Anonymous poster hash: a6197...520
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Bravissimo.co.uk <3 Anonymous poster hash: 6f1de...a68
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Har akkurat gjort en brystreduksjon og brystløft. Gleder meg til å kjøpe masse digge, billige bh'er i freshe farger👏🏻👏🏻👏🏻 Og liten cup😃😃 Anonymous poster hash: 15fa5...32d
sithry Skrevet 1. desember 2016 Forfatter #6 Skrevet 1. desember 2016 På Bravissimo var det mye fint, akkurat det jeg var ute etter! 😉 Er de stødige og gode å ha på? Har sjekket Change, er der jeg bruker å handle, men er liksom det samme gamle :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå