Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har skikkelig angst for presentasjoner eller muntlig prøver. Jeg kjenner angsten så fort jeg får høre om presentasjonen eller fremføringem og gruer meg hver dag til den. Jeg får ikke sove om natten pga jeg tenker så mye på det og kan bryte sammen i gråt av å tenke på at jeg må gjennonføre det. I forrige uke hadde vi en stor muntlig prøve å hwg klarte bare ikke å gå,jeg skulket til tross for at jeg hadde lest mye. Jeg klarte bare ikke tanken på en muntlig prøve,fikk skikkelig angst. Men læreren ga seg ikke så jeg måtte ta den igjen å klarte å komme gjennom det selv om det gikk elendig. Likevel er litt fornøyd av at jeg hvertfall klarte å gjennomføre det. Men nå har vi tentamen imorgen der jeg er på gruppe med 3 andre. De andre er skoleflinke å har som mål å få karakteren 5,å det gjør jo angsten mye være at de gir meg så stort forventningspress. Vi har øvd 6-7 ganger på det vi skal fremføre å de andre er kjempe flinke mens jeg er så nervøs at jeg blir helt kvalm,så jeg gjør det elendig til de andres store fortvilelse. Jeg klarer bare ikke tanken på å gjennomføre tentamen imorgen å ødelegge for de andre med å gjøre det så dårlig. Angsten jeg har nå føles 1000 ganger verre enn den muntlige prøven i forrige uke! Noen som har vært i lignende situasjon? Blir det noen gang bedre? Itellegg til fremføring med gruppen min så blir det muntlig høring etterpå alene med læreren,akkurat som ikke det er ille nok Dere andre med angst,hva hadde dere gjort? Gjennomført med gruppen og muntlug høring alene etterpå? Eller skulket gruppefremføringen og kun gått på den muntlige høringen etterpå? Anonymous poster hash: ab70a...992
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Hopp i det!!!! Du lever en gsng, ingen dør av fremføringer Anonymous poster hash: 65de7...b35
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Hopp i det!!!! Du lever en gsng, ingen dør av fremføringer Anonymous poster hash: 65de7...b35 Det føles som om jeg blir den første Anonymous poster hash: ab70a...992
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har dessverre unngått slike ting/skulket..det er grusomt å ha det slik. Men om du klarer, dra. Masse lykke til! Anonymous poster hash: aaba7...588
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Jeg skal hvertfall på muntlig høring etterpå,da får jeg hvertfall karakter på det. Anonymous poster hash: ab70a...992
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå