Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Min mann har hatt et "forhold" til en av mine venninner i en snau måned. Det har dreid seg om mange meldinger mellom dem, og innholdet har gått på at de skal stikke av sammen, hva de skal gjøre sammen, generell flørting osv.. Jeg oppdaget det ved en tilfeldighet og min mann la alle kortene på bordet. Han påstår hardnakket at det aldri har skjedd noe og at det kun har dreid seg om at det har vært spennende. Jeg velger å tro han og trenger ikke å høre hvor eventuelt naiv jeg er. Jeg har ikke lenger noe å gjøre med min tidligere venninne, men har bestemt meg for at vi skal redde ekteskapet. Noen som har vært i en lignende situasjon? Hvordan kommer jeg meg videre??? Anonymous poster hash: 93387...55d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Ævvv... Kanskje kommer du videre. En dag. Om ørten år. Men frem til da vil det gnage, vil usikkerheten gnage, vil det alltid verke. Men kanskje, en dag, om lenger enn lenge, og enda lenger, kanskje at det gir slipp. Kanskje. Anonymous poster hash: a3f05...ad1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Ingen andre? Anonymous poster hash: 93387...55d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 hvorfor vil du satse på et ekteskap med en mann som har gått bak ryggen din. løyet for deg i en mnde. om du ikke hadde funnet de ut da..så hadde de vel snart hatt sex. da hadde han vel sjult de da også. jeg hadde aldri stolt på en slik mann noen sinne ijenn. gå nå og finn deg en skikklig mann som har respekt for deg. Anonymous poster hash: 0aae9...da0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Parterapi er jo det eneste håpet her. Ellers er jeg enig i at det høres litt håpløst ut... Anonymous poster hash: d4c12...1f3
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #6 Skrevet 2. desember 2016 Han prøver jo å rette opp i det. Dere må bare jobbe videre. Og han må påta seg ansvar for å få deg videre. Men husk at dette ikke er en veeeeeeldig stor sak, da. Han har ikke akkurat satt barn på henne! Anonymous poster hash: 11365...4d2
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #7 Skrevet 2. desember 2016 Ja, jeg har jo bestemt meg for at vi skal komme oss gjennom dette, men jeg skal ærlig innrømme at jeg syns det er en vanskelig situasjon å være i! Jeg hadde kanskje håpet at noen hadde noen kjempegode råd sånn at det plutselig ble veldig mye enklere Anonymous poster hash: 93387...55d
Gemini77 Skrevet 2. desember 2016 #8 Skrevet 2. desember 2016 All ære til deg. Ingen lett situasjon. Jeg hadde nok ikke greid å bestemme meg for at dette skulle vi komme oss igjennom men at heller bestemt at vi skulle prøve parterapi eller lignende for å se om jeg kunne komme meg igjennom det. Min historie har lignende hendelser. Mannen var utro i fylla. Jeg bestemt meg ikke for noe som helst men vi gikk i terapi. Fikk ut masse gørr i tillegg til vi bevegde oss fremover sammen. Gikk på date Så oppdaget jeg chatting mellom han og en arbeidskollega av han. Ble knust da det var åpenbar flørting (vi bodde da midlertidig fra hverandre). Vanskelig å komme over og masse drama og deretter kom en venn på jobb og visste meg en samtale mellom venninnen min (hans kone) og mannen min. Dette var rene sexmeldinger. Da ble det kroken på døra for min del. Greide ikke mer. Men angrer nå at vi tok så forhastede slutninger da jeg føler familien hadde hatt det bedre samlet. Mye følelser der og da men nå 5 år senere så skulle jeg ønske jeg brukte mer tid. Så mitt råd. Ikke la følelsene styre deg for mye. Ha terapi og kjenn på følelsene og ikke gjør noe forhasted. Enten kommer du over det eller ikke. Men tiden vil vise. Klem til deg. 🌸
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #9 Skrevet 2. desember 2016 Hvorfor har du ikke kontakt med venninna di lenger? Anonymous poster hash: c57f4...ce0
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2016 #10 Skrevet 2. desember 2016 Takk for svar❤️ Fordi det var hun som gang på gang startet disse samtalene og som etter beste evne forsøkte å ro seg unna da jeg konfronterte. Hun serverte meg løgn på løgn, selv etter at mannen min hadde lagt alle kortene på bordet. Anonymous poster hash: 93387...55d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå