Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Har vært på date med noen menn og det ble sånn at jeg ble med de hjem eller inviterte de hjem til meg.. problemer er at jeg ikke ønsker å treffe de igjen hvis de ikke er "stor" .. har blitt så kresen at det ikke er lett :/ Anonymous poster hash: db384...67f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Og det er galt fordi..? Anonymous poster hash: 24e6c...772
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Stor? Når det er i flertall, heter det "store" forresten. Han er stor, de er store. Ikke de er stor. Anonymous poster hash: 2e683...030
Sofiegj Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Har vært på date med noen menn og det ble sånn at jeg ble med de hjem eller inviterte de hjem til meg.. problemer er at jeg ikke ønsker å treffe de igjen hvis de ikke er "stor" .. har blitt så kresen at det ikke er lett :/ Anonymous poster hash: db384...67f Hvilke størrelse er det du foretrekker? Minimum lissom?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Stor? Når det er i flertall, heter det "store" forresten. Han er stor, de er store. Ikke de er stor. Anonymous poster hash: 2e683...030 Tror hun sikter til at han har stor eller liten penis...Just saying Anonymous poster hash: f4808...190
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Du får begynne å skrive det i profilen din... må være xx antall cm lang og xx cm i diameter i erigert tilstand. Eller spørre dem tidlig - "du hørest ut som en grei kar Per Kåre, men si meg, hvor stor er du i erigert tilstand?" Selv om det alltid er godt med en som er stor så er det langt fra avgjørende for at godt sexliv. Den aller beste sexen jeg har hatt er med en som var veldig gjennomsnitlig, nesten litt liten. Men ingen jeg noensinne har hatt sex med har visst så godt hvordan han skulle tilfredsstille med, være kreativ og oppfinnsom. Han var alltid opptatt av at jeg skulle ha det godt og få orgasme. Med ham oppdaget jeg at jeg var i stand til å få multiorgasmer - mange av dem! Etter hvert fikk jeg multiorgasmer hver gang. Min erfaring har vel heller vært at de som er ganske store tror størrelsen deres gjør det meste av jobben. Og det er jo bare en bitteliten del av sexlivet. Så veldig mulig du går glipp av noen ordentlig gode i senga fordi du har sett deg blind på størrelse, Hi. Men det er helt greit, så er det igjen noen supergode "bare" gjennomsnitlige til oss andre Men for all del - det har ingen hensikt å bli sammen med en mann du ikke tenner nok på! Anonymous poster hash: d3d3d...0b7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Stor? Når det er i flertall, heter det "store" forresten. Han er stor, de er store. Ikke de er stor. Anonymous poster hash: 2e683...030 😂😂😂 Du er teit. Anonymous poster hash: b8147...738
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Tror hun sikter til at han har stor eller liten penis...Just saying Anonymous poster hash: f4808...190 Jeg tror hun sikter til at han har stor pikk. Penis, det er sånn gutter har. Pikk er det menn har. Det er deilig å kjenne en pikk pulsere dypt inne i fitta. En penis derimot? Nei takk. Anonymous poster hash: 24e6c...772
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Skjønner deg godt! Jeg blir også skuffet og uinteressert når mannen har liten pikk. Anonymous poster hash: 88253...392
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Penis, det er sånn gutter har. Pikk er det menn har. Anonymous poster hash: 24e6c...772 Tviler på at Språkrådet eller de som kan anatomi er enig med deg. Er det en viss alder som gjør at det ene går over i å bli det andre, eller er det en bestemt alder som er greia? Hvem sitter på definisjonen? Jeg er uenig med deg. Jeg har hatt sex med en god del Menn, flere av dem har vært store også, felles for dem alle er at de har hatt penis. Anonymous poster hash: d3d3d...0b7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Har heldigvis ikke behov for en stor penis. Det er fler av de normale enn de med store. Fler å velge i 😊 Blir sår av stor jeg da, så like greit 😊 Anonymous poster hash: f586d...02f
the amazing spidermamma Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Da må du ha med deg linjal på neste date. Oppdater oss gjerne på hvordan det går!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 hva legger du i stor? jeg blir såg og øm i flere dager om jeg har sex med noen som er store. vondt er de også. har prøvd litt av kvart oppijennom årene😂 nå er jeg sammen med en mann som er akurat i grenseland. så jeg synst den er diger😊😋 blir sår om vi holder på for lenge. Anonymous poster hash: cc064...1b1
meg-og-mine Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Jeg er som deg HI. Har faktisk mistet interesse for typen pga penisen var for liten. Nå trenger den dog ikke være str hest til meg, minimum krav var større enn 12cm, dvs klarer jeg å fylle den med håndflaten min i stiv tilstand så ble jeg straks mye mindre interessert i vedkommende. Alle har et rangeringsystem i hode, det er ubevisst men vi prioriterer visse ting høyere enn andre, feks blir oftere tiltrukket av mørkhåret, må være høyere enn meg, må ha fine tenner, være snill , morsom +++ Slik dammer vi mannen vi blir tiltrukket av, tydeligvis har du som meg at sex delen er svært viktig og derav penis størrelsen for oss er viktig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 hva legger du i stor? jeg blir såg og øm i flere dager om jeg har sex med noen som er store. vondt er de også. har prøvd litt av kvart oppijennom årene😂 nå er jeg sammen med en mann som er akurat i grenseland. så jeg synst den er diger😊😋 blir sår om vi holder på for lenge. Anonymous poster hash: cc064...1b1 Da høres det mer ut som at du ikke klarer å bli våt nok. Anonymous poster hash: 1372e...6f2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 åååjo jeg er mer en våt nokk gjennom hele samleiet😉 Anonymous poster hash: cc064...1b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå