Gå til innhold

Pilotfrue og graviditet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja.. fallhøyden er virkelig stor når man skriver side opp og side ned om prøving etc.. synes så synd i jenta jeg nå. Må gjennom mange tøffe tak!

Anonymous poster hash: 8d451...cb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er jo noe hun ønsker selv. Hun ønsket å skrive om ufrivillig barnløshet, sette fokus på det, veien man må gå for assistert befruktning osv. Hun ønsker å dele, ønsker å være til hjelp for andre i samme situasjon, samle lesere og tjene penger på det osv

Hun hadde jo ikke trengt dele denne reisen om hun ikke ønsket, hun ønsket å gjøre det.

Synes dama er litt rar, men synes det er fint hun et så åpen. Akkurat som folk på slankekur leser slankeblogger leser folk som må ha assistert befruktning om andre i samme situasjon

Hun får masse støtte gjennom å dele, pluss at hun tjener penger. For henne er det sånn hun vil ha det

Anonymous poster hash: a31c7...b17

Skrevet

Har hun blitt gravid nå da ? 

Gidder ikke gi henne klikk... 

Anonymous poster hash: 3af85...1cd
Skrevet

Jeg syns det er kjempe flott at hun skriver om assistert befruktning. I dag er det for mange et vanskelig tema å snakke om og da kan det være flott å lese om det på en blogg.

Jeg er selv ung og har fertilitetsproblemer, jeg kjenner ingen andre på min egen alder i samme sko. Eller jeg kjenner helt sikkert noen, men det snakkes ikke om. Jeg har er inntrykk av at det er et tema som er litt tabu, altså å være ung og ufruktbar. Så jeg syns det er supert at hun belyser temaet!

Anonymous poster hash: 6e383...97b

Skrevet

Jeg syns det er kjempe flott at hun skriver om assistert befruktning. I dag er det for mange et vanskelig tema å snakke om og da kan det være flott å lese om det på en blogg.

Jeg er selv ung og har fertilitetsproblemer, jeg kjenner ingen andre på min egen alder i samme sko. Eller jeg kjenner helt sikkert noen, men det snakkes ikke om. Jeg har er inntrykk av at det er et tema som er litt tabu, altså å være ung og ufruktbar. Så jeg syns det er supert at hun belyser temaet!

Det er vel ikke helt ok å lage barn i laboratorium?

Anonymous poster hash: b1741...af7

Skrevet

Ikke for deg. Men for de som har ett stort ønske om å få barn og som ikke klarer det selv er det heldigvis ok 😊

Skrevet

Hvem er du til å bestemme det? Og hvorfor skal ikke det være greit?

Skrevet

Jo, det er stor aksept for norske par "å lage barn i laboratorium". Langt flere enn du tror har vært gjennom den prosessen. 

Skrevet

Åpenhet om ivf er veldig bra.

Men jeg er veldig glad jeg ikke var så åpen om prosessen når det ikke gikk bra. Så jeg håper hun tåler det hvis det ikke blir barn

Anonymous poster hash: 384c2...23b

Skrevet

Selvfølgelig er det helt ok

Anonymous poster hash: dd776...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...