Gå til innhold

Er det noen klimaskeptikere her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke tror at klimaendringer er reelle? er menneskeskapte? at det er naturlige variasjoner? at FNs klimapanel ikke er til å stole på?



Anonymous poster hash: 3eae8...fd5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på det, absolutt. Men jeg tror lite på at det jeg gjør, eller norge gjør har noe å si. Og jeg tror ikke vi kan stoppe det heller. Land som India og Kina (mm.) er for underutviklet til at de vil ta ordentlig grep om utslipp og informere sine innbyggere om problem og tiltak. 



Anonymous poster hash: 40f10...dad
Skrevet

Mennesker som benekter klimaforandringer er blinde, dumme og irriterende

 

Anonymous poster hash: a0e10...141

Skrevet

Varmere blir det. Men det blir det på Mars også. Så jeg tror ikke det døyt på "menneskeskapte". Jeg tror ikke folk som tror på "menneskeskapte" klimaforandringer skjønner hvor store krefter det er i naturen. Vi klarer ikke en gang å skape sterke nok motvinder at vi kan stoppe en orkan. Langt mindre klarer vi å skape så sterke forandringer at vi kan forandre temperaturen på hele planeten. Solen, derimot... Som sagt, det er også blitt varmere på Mars, og det helt uten at de har mennesker der. Så "menneskeskapte" kan du trykke opp i ræva. Dette er naturlige forandringer. Det vil bli en ny istid også. Glad det ikke skjer i min livstid!



Anonymous poster hash: 4914b...d98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...