Gå til innhold

Er avføringen deres sånn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dere har avføring, er det sånn at dere bare trenger å presse 1 gang så kommer hele bæsjen ut? Eller presse 2-3 ganger da en bit av bæsjen stopper opp også den ned ved press?

Anonymous poster hash: dcf11...eaa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare på DIB..😳

Anonymous poster hash: cae85...31a

Skrevet

Bare på DIB..😳

Anonymous poster hash: cae85...31a

Hæ?

Skrevet

Det varierer alt etter om det er løsere eller hardere.

En venninne av meg sier at hun aldri har presset noengang, hun bare slapper av når hun setter seg og så kommer det av seg selv.

Er nok mange varianter ;)

Hvorfor lurer du på det?

Anonymous poster hash: 28b20...d3b
Skrevet

Det varierer alt etter om det er løsere eller hardere.

En venninne av meg sier at hun aldri har presset noengang, hun bare slapper av når hun setter seg og så kommer det av seg selv.

Er nok mange varianter ;)

Hvorfor lurer du på det?

Nei bare nysgjerrig. Aldri hørt om noen som ikke behøver å presse for å få ut avføringen.

Alle må vel presse både 2 og 3 ganger?

Skrevet

WHAT THE FCUK

did I just read?!

Anonymous poster hash: ecd1c...9f8
Skrevet

Jeg må presse, stort sett. Men det varierer litt på konsistens...

Skrevet

Jeg må presse, stort sett. Men det varierer litt på konsistens...

Jeg også. Så når du driter så kommer det ikke en hel bæsj med engang?

Skrevet

Tatt seg ut at den bare har fri flyt når den kommer 😂 Da hadde jeg dritt meg ut ofte.

Her presses det, heldigvis. Men ikke sånn nå-føder-jeg pressing.

Anonymous poster hash: d23a4...6b4

Skrevet

Tatt seg ut at den bare har fri flyt når den kommer 😂 Da hadde jeg dritt meg ut ofte.

Her presses det, heldigvis. Men ikke sånn nå-føder-jeg pressing.

Hvor ofte presser du i en bæsje økt? Er det lissom press, så kommer det litt ut også press?

Skrevet

Så sært, men okei, kan svare jeg 😂

Her kommer det veldig an på konsistens. Noen ganger må jeg så på do at jeg bare må holde igjen, når jeg da setter meg ned, så bare kommer det skliende ut. Da kan det være alt fra en lang sammenhengende bæsj, til brun spraylakk 😳

Noen ganger må det jobbes litt mer. Den kan da komme ut i klumper. Da må jeg presse flere ganger. 💩💩💩

Nå når jeg spiser magnesiumtabeletter på kvelden får jeg skikkelig skitetrang på morgenen. Da kommer det nesten av seg selv, og er ganske myk.

Tror det er veldig forskjellig fra person til person, og litt avhengig av kosthold.

Anonymous poster hash: 0b766...841

Skrevet

Når dere har avføring, er det sånn at dere bare trenger å presse 1 gang så kommer hele bæsjen ut? Eller presse 2-3 ganger da en bit av bæsjen stopper opp også den ned ved press?

Er det vanlig at avføringen er sånn her: når jeg presser i starten så går alt ned, men så som om det stopper opp en liten bit, så da må jeg presse litt til og da går alt ned? Hos dere og?

Skrevet

Først var det pigmentflekker og eksamen og nesten usynlige fettkuler, nå er det altså avføring...

Skrevet

Hvor ofte presser du i en bæsje økt? Er det lissom press, så kommer det litt ut også press?

Noen ganger er det ett press så kommer de 😁 plopp plopp. Noen ganger må jeg presse flere ganger. Kommer sikkert an på hva man har spist også 😂

Skrevet

Noen ganger er det ett press så kommer de 😁 plopp plopp. Noen ganger må jeg presse flere ganger. Kommer sikkert an på hva man har spist også 😂

Er det vanlig at avføringen er sånn her: når jeg presser i starten så går alt ned, men så som om det stopper opp en liten bit, så da må jeg presse litt til og da går alt ned? Hos dere og?

Skrevet

Hvor mange mennesker skal fortelle det at det er helt vanlig og at det kommer an på konsistensen? Er du hypokonder?

Anonymous poster hash: f0fba...a3a

Skrevet

Hvor mange mennesker skal fortelle det at det er helt vanlig og at det kommer an på konsistensen? Er du hypokonder?

Jeg lurer kanskje på om dere har samme som hos meg?

Skrevet

Dette er nok en ung fyr som er her inne kun for å spørre om helserelaterte ting. Helt tydelig at han har helseangst. Han oppretter tråd på tråd om samme tema, tar ikke til seg noen av svarene, bare fortsetter å spørre ekstremt detaljert om det samme. Og tar ikke til seg det faktum at dette er noe som han bruker så mye tid og energi på at han bør ha profesjonell hjelp.

Har oppfordret ham tidligere i flere tråder om å oppsøke lege (etter først å ha svart ham ordentlig). Her bør egentlig moderator inn og skrive en pm til ham (han har minst to profiler her inne nå) og råde ham til å søke hjelp for sine psykiske problemer.

Skrevet

Dette er nok en ung fyr som er her inne kun for å spørre om helserelaterte ting. Helt tydelig at han har helseangst. Han oppretter tråd på tråd om samme tema, tar ikke til seg noen av svarene, bare fortsetter å spørre ekstremt detaljert om det samme. Og tar ikke til seg det faktum at dette er noe som han bruker så mye tid og energi på at han bør ha profesjonell hjelp.

Har oppfordret ham tidligere i flere tråder om å oppsøke lege (etter først å ha svart ham ordentlig). Her bør egentlig moderator inn og skrive en pm til ham (han har minst to profiler her inne nå) og råde ham til å søke hjelp for sine psykiske problemer.

Om du svarer på dette så skal jeg ikke være i denne tråden mer.

Skrevet

WHAT THE FCUK

did I just read?!

Anonymous poster hash: ecd1c...9f8

Alle bæsjer! Du og 💩

Anonymous poster hash: 1c836...ccb

Skrevet

Om du svarer på dette så skal jeg ikke være i denne tråden mer.

Ingenting av det du har beskrevet her eller i de andre trådene er unormalt.

Igjen - for din egen del, bestill deg en legetime. Det er mange som sliter med samme type helseangst som det du gjør, og det kan ødelegge mye av livet ditt om du ikke søker hjelp for det. Ikke utsett det, oppsøk legen din og vær ærlig om alle tankene og bekymringene du har rundt helsen din. Det finnes hjelp å få for det og det er ofte effektiv behandling.

For din egen del og for fremtiden din - bestill deg en legetime! Om du synes det er vanskelig å snakke om, så skriv ned alt, fortell om alle trådene du har hatt her inne o.l. Da vil legen lese det og forstå at du trenger hjelp.

Skrevet

Ingenting av det du har beskrevet her eller i de andre trådene er unormalt.

Igjen - for din egen del, bestill deg en legetime. Det er mange som sliter med samme type helseangst som det du gjør, og det kan ødelegge mye av livet ditt om du ikke søker hjelp for det. Ikke utsett det, oppsøk legen din og vær ærlig om alle tankene og bekymringene du har rundt helsen din. Det finnes hjelp å få for det og det er ofte effektiv behandling.

For din egen del og for fremtiden din - bestill deg en legetime! Om du synes det er vanskelig å snakke om, så skriv ned alt, fortell om alle trådene du har hatt her inne o.l. Da vil legen lese det og forstå at du trenger hjelp.

Kan du ikke svare på spm mitt?

Skrevet

Kan du ikke svare på spm mitt?

Åh, drit og dra!

Anonymous poster hash: c215a...ef7

Skrevet

Åh, drit og dra!

Anonymous poster hash: c215a...ef7

lol

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...