Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Er kronisk ekstremt sliten selv om jeg sover nok. Svimmel, fjern og problemer med å snakke etter jobb. Må bare sette meg ned. Føles ut som om hodet snurrer rundt selv med lukkede øyne, og har et stort trykk i hodet. Vært slik i hele høst. Kuttet ut sosial kontakt da jeg har mer enn nok med jobb, barn og hus. Kjenner det begynner å gå på psyken løs...trening hjelper ikke. Blir ofte bare verre og helt skjelven i kroppen. Jeg som elsker å trene! Jern og d-vitamin i orden. Anonymous poster hash: 0a6c4...ba5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Snakk med legen, prøv å se om en sykemelding en måneds tid kan hjelpe på. Ble utbrent selv og lot det gå altfor langt. Tok meg 4 år å komme til hektene igjen så ring å bestill legetime og ta tak i det med engang. Jeg og hadde 0 energi, alltid trltt, alltid sliten og ble til slutt kjempe deprimert. Anonymous poster hash: b4412...b43
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har "diagnose" utbrent. Holdt det gående så lenge at jeg ble innlagt- først på sykehus, så åpen psykiatri. Mannen fikk opp til flere reprimander av legene fordi han ikke reagerte og forventet samme tempo som alltid da jeg skrev meg ut og dro hjem etter 5 dager innlagt. Dette var i 2010 og jeg er enda ikke friskmeldt. Så... ta det før det er for sent! Anonymous poster hash: 33013...618
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Jeg fikk en utbrent- diagnose for noen år siden. Tok meg mer enn to år å komme ovenpå. Så: gå til legen NÅ før det er for sent! Anonymous poster hash: 0c891...db4
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Har slitt med det ett år nå, jobber 40% nå.. og det vil fortsatt ta tid før jeg er frisk igjen.. ikke la det gå for langt, da tar d bare lenger tid å bygge seg opp igjen... Anonymous poster hash: 97e7e...a25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå