Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Skal feire julaften hjemme i år, og får svigers på besøk. Skal lage julemiddag, og dessert. Men burde jeg lage en kake til etterpå? Eller skal jeg bare sette frem julekaker (småkaker), en skål med sjokolade osv? Anonymous poster hash: ae185...fa8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Vi har ikke kake på julaften, er heller ikke vant til det. Tror småkaker og godt en nok 😊 Anonymous poster hash: 29294...75b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Her er småkaker mer enn nok. Vi har gjerne noe god sjokolade også. Kake blir for mye rett og slett. Anonymous poster hash: 4b225...a1d
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Det holder med småkaker, men jeg laget en god julekake i fjor. Det er en ostekake med pepperkaker i bunnen, appelsinsmak og knuste brente mandler på toppen. Frisk og god. Enkel og kan lages dagen før. Oppskrift på detsoteliv.no Anonymous poster hash: e4679...58c
Førstemann Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Vi er glad i kaker, så jeg lager ostekaken som nevnt over. Har i tillegg litt småkaker, men langt ifra 7 sorter.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Vi orker ikke kake på julaften.. Vi spiser jo en ganske solid middag den dagen, så utpå kvelden holder det med litt snop/småkaker. Anonymous poster hash: 29cdb...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå