Gå til innhold

Kake på julaften...?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal feire julaften hjemme i år, og får svigers på besøk. Skal lage julemiddag, og dessert. Men burde jeg lage en kake til etterpå? Eller skal jeg bare sette frem julekaker (småkaker), en skål med sjokolade osv?



Anonymous poster hash: ae185...fa8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke kake på julaften, er heller ikke vant til det. Tror småkaker og godt en nok 😊

 

Anonymous poster hash: 29294...75b

Skrevet

Her er småkaker mer enn nok. Vi har gjerne noe god sjokolade også. Kake blir for mye rett og slett.



Anonymous poster hash: 4b225...a1d
Skrevet

Det holder med småkaker, men jeg laget en god julekake i fjor. Det er en ostekake med pepperkaker i bunnen, appelsinsmak og knuste brente mandler på toppen. Frisk og god. Enkel og kan lages dagen før. Oppskrift på detsoteliv.no

 

Anonymous poster hash: e4679...58c

Skrevet

Vi er glad i kaker, så jeg lager ostekaken som nevnt over. Har i tillegg litt småkaker, men langt ifra 7 sorter.

Skrevet

Vi orker ikke kake på julaften..

 

Vi spiser jo en ganske solid middag den dagen, så utpå kvelden holder det med litt snop/småkaker.



Anonymous poster hash: 29cdb...f4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...