Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hva synes du om henne? Jeg synes hun virker veldig materialistisk, samtidig ser jeg i noen av blogginnleggene hennes at hun har fine verdier. Anonymous poster hash: 4934f...30e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Narsissist og svindler. Anonymous poster hash: 0dfbc...65b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Hun virker søt og hyggelig, men også alt for overflatisk og med helt andre interesser enn meg selv til at jeg tror jeg hadde likt å omgås henne noe særlig. Hun på sin side ville sikkert synes jeg var en vandrende motekatastrofe som er gørr kjedelig med min lidenskapelige interesse for historie, litteratur og fantasy Anonymous poster hash: 76a82...9c2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Leser bloggen, men fordi jeg syns de er så kårni. Hun er nok ganske grei og hyggelig, men blir helt matt av den siden hun viser på bloggen noen ganger. Virker litt lite reflektert kanskje? Anonymous poster hash: 10d9c...89a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 EH.. hadde du få klikk nå eller? Får ikke noe fra meg Dritkjedelig blogg, får en ekkel følelse av å lese den. Som å dø og havne i "Alice in wonderland" Anonymous poster hash: 32845...81f
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Hele opplegget er bare pinlig. Hadde skikkelig lyst på en Adax veske, men ville aldri vist meg ute i et produkt hun fronter. Flere har sakt det samme, så tror ikke det er det smarteste samarbeidet Adax har inngått. Anonymous poster hash: bf979...af1
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Hun er skikkelig søt og flink og har en av de beste bloggene. Det er så mange som er misunnelige på den fine familien hennes 💕💕💕 Anonymous poster hash: b9e2f...752
Von Hertelhofen Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Hun er skikkelig søt og flink og har en av de beste bloggene. Det er så mange som er misunnelige på den fine familien hennes 💕💕💕 Anonymous poster hash: b9e2f...752 Søt er hun, ingen tvil om det. Men folk flest har nok med sine egne liv - vi går ikke rundt og er misunnelige på andre. 💕❤️💛💖💟💓💖💗
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Flott jente, men virker litt "enkel"? Er nok en veldig snill mamma og og perfekt hustru, men litt enkel som sagt.. Anonymous poster hash: 1b7ea...fce
❤lille stjerne❤ Skrevet 1. desember 2016 #10 Skrevet 1. desember 2016 Litt sukkersøtt kanskje, men koselig å titte innom. Nesten som å bla i ukeblad. Fine bilder.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #11 Skrevet 1. desember 2016 Er lei av klikk innlegg. Dårlig besøk på bloggen i det siste? Anonymous poster hash: aea09...eae
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #12 Skrevet 1. desember 2016 Flott jente, men virker litt "enkel"? Er nok en veldig snill mamma og og perfekt hustru, men litt enkel som sagt.. Anonymous poster hash: 1b7ea...fce Folk liker jo "enkel". Dype innlegg, refleksjoner, og slikt skremmer jo vekk de fleste. Folk er patetisk overfladiske i vårt samfunn i dag. Anonymous poster hash: 0cc70...1e0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #13 Skrevet 1. desember 2016 Hun er skikkelig søt og flink og har en av de beste bloggene. Det er så mange som er misunnelige på den fine familien hennes 💕💕💕 Anonymous poster hash: b9e2f...752 😂😂😂 er du mannen? 😂😂 Anonymous poster hash: c80b4...ec5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #14 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har ingen stor formening om henne, men jeg tror det er dumt å tro at hun er slik privat som hun fremstår på bloggen. Selv om hun selv og familien er et produkt så er det selvfølgelig at de ikke deler alt på bloggen eller at bloggen viser hvem de er privat. Bloggen viser nok bare en del av det - den delen som tydeligvis er et produkt andre ønsker å kjøpe. Man kan si mye om henne, men hun er tydeligvis en forretningskvinne som får til det hun vil. Hun tjener godt på det. (jeg følger ikke bloggen, bare inntrykket mitt fra hva jeg fanger opp i media ellers) Anonymous poster hash: e5956...a14
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #15 Skrevet 1. desember 2016 Ikke så interessert i dama egentlig, men får fnatt av det enorme overforbruket hun (og flere) bloggere fronter. Gir så fullstendig faen i alt og alle, bare de har fine, nye og dyre ting. Ja, så tar de en kjøttfri dag innimellom for å veie opp for miljøet. Jei. Anonymous poster hash: 7249d...06c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #16 Skrevet 1. desember 2016 Ikke så interessert i dama egentlig, men får fnatt av det enorme overforbruket hun (og flere) bloggere fronter. Gir så fullstendig faen i alt og alle, bare de har fine, nye og dyre ting. Ja, så tar de en kjøttfri dag innimellom for å veie opp for miljøet. Jei. Anonymous poster hash: 7249d...06c Enig med deg. Når man må ha med louis vuitton veskene på alle bilder som om det er den største lykke i verden, det er litt Harry rett og slett. Enig med flere her. Søt, men litt "enkel" og veldig lite reflektert. Som "alle" andre bloggere. Takke meg til å ha en ordentlig, samfunnsnyttig jobb der man gjør noe matnyttig.... Anonymous poster hash: 93b4f...4d7
Blondzilla Skrevet 1. desember 2016 #17 Skrevet 1. desember 2016 Jeg møter henne stadig vekk i jobbsammenheng. Hun er ikke spesielt hyggelig.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #18 Skrevet 1. desember 2016 Hun er skikkelig søt og flink og har en av de beste bloggene. Det er så mange som er misunnelige på den fine familien hennes Anonymous poster hash: b9e2f...752 Ærlig talt Lars Kristian, har du ikke noe annet å gjøre Anonymous poster hash: c6f48...bab
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #19 Skrevet 1. desember 2016 Den sommeren og høsten etter at hun fikk sin første så holdt vi på et prosjekt sammen. Det er virkelig "glansbildet" man ser på bloggen. Ble veldig overrasket. Og da er det ikke bare utseende jeg snakker om.. Anonymous poster hash: 771b2...2c8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #20 Skrevet 1. desember 2016 Jeg møter henne stadig vekk i jobbsammenheng. Hun er ikke spesielt hyggelig. Er hun så enkel som hun fremstår som? Anonymous poster hash: 0cc70...1e0
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #21 Skrevet 1. desember 2016 Den sommeren og høsten etter at hun fikk sin første så holdt vi på et prosjekt sammen. Det er virkelig "glansbildet" man ser på bloggen. Ble veldig overrasket. Og da er det ikke bare utseende jeg snakker om.. Anonymous poster hash: 771b2...2c8 kan ikke si A og ikke B,fortell Anonymous poster hash: d94ee...a8b
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #22 Skrevet 1. desember 2016 Har ikke noe i mot henne men hun er for "perfekt" til å være et vanlig menneske. Hun snappet et ammebilde av seg kl 23.45 på natta og var fullsminket med stylet hår... Holder med til de jordiske bloggene. Anonymous poster hash: d1405...17c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #23 Skrevet 1. desember 2016 Har ikke noe i mot henne men hun er for "perfekt" til å være et vanlig menneske. Hun snappet et ammebilde av seg kl 23.45 på natta og var fullsminket med stylet hår... Holder med til de jordiske bloggene. Anonymous poster hash: d1405...17c *holder meg* Anonymous poster hash: d1405...17c
Blondzilla Skrevet 1. desember 2016 #24 Skrevet 1. desember 2016 Er hun så enkel som hun fremstår som? Anonymous poster hash: 0cc70...1e0 Nei, det vil jeg ikke si. Hun er ganske smart, dyktig på business. Hun er bare litt sur og sjarmløs.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #25 Skrevet 1. desember 2016 Det hele fremstår veldig arrangert, kunstig og overdrevent. Men det er det vel og, det er en blogg. Har ikke så mye formening om personen bak bloggen egentlig. Anonymous poster hash: 3d2cf...505
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå