Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Ikke sånn glorete greier.. Men hvor synes du de har fin pynt? (Bilde/link) Jeg har lite penger Men ønsker å kjøpe noen få, fine ting så vi kan ha det litt julete her hjemme, for eldstejenta sin skyld. Vi lever på 1 lønning (minstesats aap) i desember, men jeg ønsker så gjerne å ha noen fine ting her. Har ikke mye pynt siden det ikke akkurat har stått øverst på prioriteringslista, før vi fikk barn. Føler liksom at det gir jula en ny mening å pynte, for andre. Man kommer litt i stemning selv også. Anonymous poster hash: 0d772...3b4
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Søstrene grene har en del til en billig peng
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Støtter Søstrene Grene! Mye fint og billig. Anonymous poster hash: 4df54...c4e
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 IKEA pleier også å ha rimelig julepynt. Anonymous poster hash: fe62b...d5c
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Du gjør veldig mye med noen meter rødt bånd, naturmaterialer, ståltråd og røde lys. Anonymous poster hash: 0c518...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå