Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Hvordan gikk det? Tips? Vurderer kattunge, men er litt skeptisk fordi yngste er litt over 1 år bare. Anonymous poster hash: 62af0...af6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Vi skaffet oss katt da fetteren vår var 2,5. I ettertid mener jeg det var for tidlig av hensyn til katten. Datteren vår var bare snill, men fordi hun var så liten så ble all kosing og klapping veldig hardhendt. Det ente med at katten begynte å bite fra seg. I dag er datteren sju, og katten snart fem. Han biter sjeldent nå, men datteren vår er også roligere under kos og flinkere til å se tegnene når han blir irritert. Katten er ellers verdens snilleste og har aldri bitt meg feks, til tross for vasking, dyrelege og mye annet han haaaater 😏 Anonymous poster hash: 0588f...2e5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Vi skaffet oss katt da fetteren vår var 2,5. I ettertid mener jeg det var for tidlig av hensyn til katten. Datteren vår var bare snill, men fordi hun var så liten så ble all kosing og klapping veldig hardhendt. Det ente med at katten begynte å bite fra seg. I dag er datteren sju, og katten snart fem. Han biter sjeldent nå, men datteren vår er også roligere under kos og flinkere til å se tegnene når han blir irritert. Katten er ellers verdens snilleste og har aldri bitt meg feks, til tross for vasking, dyrelege og mye annet han haaaater 😏 Anonymous poster hash: 0588f...2e5 Datteren, ikke fetteren 😂😂😂 Anonymous poster hash: 0588f...2e5
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Vi har har hatt katt siden yngste her har vært baby å det har aldri vært noe problem. Har tre katter å siste katten kom for 4mnder siden å minste barnet er ett år. Vi har et fri sted for kattene å når de er der er det ikke lov å røre de, noe som fungerer supert😊 Anonymous poster hash: e1291...1f6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Huffda. Her er jeg sånn at det er lov å stryke på katten, ellers skal den være i fred. Eldste hører etter.. men 1-åringen... neppe! Skjønner "Nei", men der stopper det. Anonymous poster hash: 62af0...af6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Vi skaffet oss katt når småen var 5 år men måtte gi den vekk etter bare 2 mnder for sønnen min var ikke snill med den. Så fort jeg snudde ryggen til så var han enten for voldsom med pusen eller slem med den. Å sønnen min var jo full i kloremerker,også rett med øye :S Selv når pusen lå for å slappe av så såg du at pusen var nervøs å klarte kke å slappe skikkelig av. Det beste for pusen var å komme til en familie der den kan slappe av å ikke trenger hele tiden være på vakt. Så måtte gi den uansett hvor glad sønnen min var i pusen. Anonymous poster hash: 1a393...bbd
Elisun Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Vi fikk pus når datteren vår 3 år. Gikk kjempe fint! Men hun elsker dyr og er veldig omsorgsfull og snill. Heller litt problemer med meg 🙈 Jeg var så dum at jeg lekte med den med hendene. Så katten er jo gal etter hender og føtter når hun er i jaktmodus! Så mitt tips er skaff masse katteleker og ikke bruk hender/føtter til lek!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Vi fikk en kattunge da jenta vår var 10 måneder. Aldri vært noe problem, de har jo vokst opp sammen, så katten er tålmodig samtidig som jentungen forstår hvordan den skal behandles. Vi har naturligvis hatt episoder da hun var 1-2 år der hun dro den i halen eller lignende av nysgjerrighet. Det endte ene gangen med at katten klorte hånden hennes, og det var siste gang hun gjorde det. Anonymous poster hash: dceb1...add
februarprins2013 Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Min er 3 og det gikk kjempe fint, han elsker katten og katten legger seg hos han, liker ungen mye bedre enn meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå