Gå til innhold

Trenger råd litt fort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte i ny jobb for tre måneder siden. Nå er jeg gravid i uke 7, ikke helt planlagt, men hadde planer om barn etterhvert. I den nye jobben er det typisk "julestress". Det er egentlig ikke i mine oppgaver, men alle forventes å steppe inn. Jeg har ingen plager, men er så slitennog trøtt av både graviditet og ekstraoppgaver at jeg har mest lyst til å si at jeg er gravid for at de skal forstå grunnen til at jeg er så sliten. Det lyser lang vei og flere kommenterer det. Alle disse oppgavene var jeg informert om å måtte steppe inn i, men ikke i den grad som er nå. Det forventes (selv om ingen sier det) at alle jobber overtid flere timer i uka.

Jeg synes det er litt for tidlig å fortelle, og jeg gruer meg også siden jeg er så ny. Hva ville du gjort? Sykemelding er ikke aktuelt.

Anonymous poster hash: 030a7...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke vil fortelle noe ennå,forståelig nok, så ahr du vel ikke annet valg enn å bite det i deg og jobbe på?

Anonymous poster hash: f2233...2b8

Skrevet

Hvis du ikke vil fortelle noe ennå,forståelig nok, så ahr du vel ikke annet valg enn å bite det i deg og jobbe på?

Anonymous poster hash: f2233...2b8

Det er akkurat det jeg tenker også, og tar gjerne i er tak. Men er mer om dette med å forvente mer enn det jeg sa ja til da jeg takket ja til jobben. Hadde du sagt noe?

Skrevet

Nei..lyv på deg en virusinfeksjon.

Anonymous poster hash: c1b23...241

Skrevet

Det er en butikkjobb, jeg er ansatt på kontoret, føre regnskap osv. Men med alle julevarene må jeg steppe inn. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...