Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Flyttet inn i nytt hus for noen måneder siden. I nærmeste nabohus bor det et ektepar i 50-årene. De har ikke hjemmeboende barn. Vi har bodd i vårt hus i noen måneder og flere ganger har datter i midten spurt om å få leke med nabojenta. Men det bor ikke noe jente, eller noen andre barn, i nabohuset. Hun står på sitt. Hun har sett en jente i vinduet om kveldene, hun kan beskrive jenta og hun sier at hun noen ganger vinker til henne. I går snakket jeg med bestemor. Hun kjenner til nabohuset så jeg spurte henne litt ut. Hun fortalte at da nabodamen var barn bodde hun der med foreldrene sine og 4 søsken. Huset brant og den ene søsteren døde. Når bestemor beskriver hun søsteren som døde er det akkurat samme beskrivelse som datteren min har på jenta hun ser i vinduet Spøker det? Anonymous poster hash: 0f6ce...e71
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Kongsvinger? Anonymous poster hash: 10c8a...6a9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 Oioi! Spennende! Elsker sånne historier! Anonymous poster hash: 5fa2f...2a7
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Høres ut som det spøker ja! Spøker i vårt hus også! Ene sønnen min merker det godt. :S Anonymous poster hash: 412f5...adc
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #5 Skrevet 1. desember 2016 Fortell mer !!! Selvom det er skummelt ! Barn er gjerne mer åpen for åndevwrden enn voksne.trist men koselig at ho vinker da😊 Anonymous poster hash: 7655a...7d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå