Gå til innhold

er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjæreste vet ikke om han vil mer pga min fortid.

Han synes jeg har hatt så mange. Har hatt 9 stk. 8 over 1.5 år. Hadde en mann i 25 år før det.

Synes det er så urettferdig å bli dømt over fortid. Han spurte jeg var ærlig.

Anonymous poster hash: cff7e...0ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg ledd han ut av døra og vært glad til. Er dere 14?

Anonymous poster hash: 3f48f...812

Skrevet

Hvorfor henger han seg sånn opp? Han har en annen kultur er det grunnen?

Anonymous poster hash: cff7e...0ea

Skrevet

Hva er det du mener når du spør "er dette greit?"

Jeg synes ikke det er mye å ha hatt sex med 9 stykker, med mindre du er 16 år. Jeg synes det er komplett idiotisk av en mann å spørre om noe han egentlig ikke vil vite svaret på, eller ikke tåler svaret på. Så synes jeg det er helt på trynet at han henger seg opp i dette og bruker det som et maktmiddel. "Han vet ikke om han vil mer." Okei, hva skal du liksom gjøre med det da? Endre fortiden din? Spole livet tilbake og ta noen andre valg? Selv han innser vel at det ikke går. Ønsker han at du skal krype og trygle og ligge flat da, i håp om at han liksom skal bestemme seg for deg likevel? Og hvis han så bestemmer seg for deg, så må du selvsagt aldri aldri finne på noe som kan få ham til å tvile.

Jeg blir skikkelig provosert av sånne tvilere. Han får bestemme seg og stå for det. I din situasjon hadde jeg antagelig sagt at jeg ikke gidder å sitte på gjerdet og vente på en som er så full av tvil, så jeg hadde ønsket ham lykke til videre i livet og lykke til i jakten på en uberørt jomfru.

Skrevet

Hadde informert om at du hadde ca 2500 samleier med mannen din (hvis det var ca 100 i året).

Anonymous poster hash: e39a4...b88

Skrevet

Hvis han ikke kommer seg over det så har han et problem med seg selv. Han kan da ikke forvente at du er jomfru heller i den alderen der! Skjerper han seg ikke så får DU gå fra han. Det får være måte på hvor mye du skal tolerere av idiotisk oppførsel.

Høres ut som du fortjener en bedre mann enn han. Lykke til!

Skrevet

Haha jeg bare ler! For det første så har vi ikke giddet å snakke om antall.for det andre kommer jeg ALDRI til å si antallet til han.han har hatt 3.jeg 14.

Anonymous poster hash: 11649...1fc

Skrevet

Den type menn virker ustabile!

Anonymous poster hash: 6509a...76c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...