Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #1 Skrevet 1. desember 2016 Eller må de la være i tilfelle noen er allergiske? Anonymous poster hash: 35b2f...5b6
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #2 Skrevet 1. desember 2016 Jeg bruker parfyme hver dag, jobber på barneskole. Kontaktlærerne hadde gitt beskjed om noen av barna var allergiske. Da ville jeg selvsagt latt være. Anonymous poster hash: fd709...f39
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #3 Skrevet 1. desember 2016 De KAN vel det hvis ingen er allergiske, men BØR er en annen sak... Alle mine tre barn gikk i samme slåbarnsavdeling på barnehagen, og hver sag kom de hjem og luktet samme parfyme som ene ped. lederen. Jeg synes det var for voldsomt, men følte ikke for å lage scene av det. Når man jobber tett innpå folk, bør man vite at parfyme ikke hører hjemme... Anonymous poster hash: a113d...083
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #4 Skrevet 1. desember 2016 Synes ikke man burde det. Parfyme og barn hører ikke sammen. Nå er jeg generelt motstander av å bruke parfyme i det offentlige rom. Synes det burde være totalforbud både for lærere og elever. Når jeg leverer på skolen hender det jeg går forbi noen skikkelige stinkbomber av noen elever. Absolutt ikke behagelig! Da datteren min gikk i barnehagen, kom hun hjem og stinket parfyme. Jeg måtte bade henne og skifte tøy for å kunne være sammen med henne. Jeg sa selvfølgelig i fra og de kuttet ut parfymebruken. Opplevde det samme på føden på Ahus. Hadde knapt vært sammen med datteren min etter en tøff fødsel. Da jeg fikk henne inn til meg om morgenen, stinket hun skikkelig kjerringparfyme. Føler det ødela mye av tilknytningen der og da da den gode babylukten var borte. Nå snakker jeg om parfyme man sprayer på seg, ikke skyllemiddel, deodorant, bodylotion osv. Anonymous poster hash: 249a0...fc8
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Snakk om snerper a! Anonymous poster hash: 7cb3d...5d2
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 På skolen vår er det ikke lov med parfyme så den saken er grei. Jeg tenker at ingen i omsorgsyrker bør bruke parfyme. Anonymous poster hash: 3be94...105
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #8 Skrevet 1. desember 2016 Nå jobber jeg på vgs, men jeg bruker ikke parfyme. Blir helt kvalm av sånt, og jeg må si at jeg holder meg langt unna enkelte av gutta når jeg har de i første time. Da har dem akkurat sprayet seg opp hjemme, og det er mildt sagt jævlig bare å gå forbi dem. Jentene er ikke like ille faktisk Anonymous poster hash: 87c62...d80
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #9 Skrevet 1. desember 2016 Synes ikke man burde det. Parfyme og barn hører ikke sammen. Nå er jeg generelt motstander av å bruke parfyme i det offentlige rom. Synes det burde være totalforbud både for lærere og elever. Når jeg leverer på skolen hender det jeg går forbi noen skikkelige stinkbomber av noen elever. Absolutt ikke behagelig! Da datteren min gikk i barnehagen, kom hun hjem og stinket parfyme. Jeg måtte bade henne og skifte tøy for å kunne være sammen med henne. Jeg sa selvfølgelig i fra og de kuttet ut parfymebruken. Opplevde det samme på føden på Ahus. Hadde knapt vært sammen med datteren min etter en tøff fødsel. Da jeg fikk henne inn til meg om morgenen, stinket hun skikkelig kjerringparfyme. Føler det ødela mye av tilknytningen der og da da den gode babylukten var borte. Nå snakker jeg om parfyme man sprayer på seg, ikke skyllemiddel, deodorant, bodylotion osv. Anonymous poster hash: 249a0...fc8 Det høres ikke bra ut. Parfyme og jobb i helsevesenet hører ikke sammen. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig for sykepleiere osv å sløyfe bruk av parfyme Ingen trenger parfyme på en slik plass, deodorant holder! Jeg håper du ga tilbakemelding på det. Anonymous poster hash: 56170...887
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå