GÃ¥ til innhold

Mannen vil ikke ha sex..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men det vil jeg 😳 Har gitt opp.. Gidder ikke bli avvist igjen og igjen. Her er ingen form for fysisk kontakt. Holder på å bli gal. Vet han ikke har noen andre, for han er aldri norn steder.

Anonymous poster hash: 886fe...183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme situasjon her - langvarig sextørke (4 år med sex 4-5 ganger i året etter maaasse mas fra meg hver gang). Vi har vært i terapi - han vil ikke ha åpent forhold, han vil heller ikke at vi bare skal bestemme oss for å kutte ut sexen for godt og han vet ikke hva problemet hans er og hvorfor han ikke vil ha sex. Jeg godtar sexløst ekteskap foreløpig, men er på veg ut. Det ødelegger meg innvendig, jeg blir deprimert, trøstespiser (og nei, jeg er IKKE tjukk og feit, men har sikkert lagt på meg 1 eller 2 kilo på grunn av trøstespisinga) og føler meg alt annet enn attraktiv. Når minsten bikker 3 år er det over og ut. Bedre å være alene uten sex enn å legge seg i samme seng som sin kjære og vite at den delen av forholdet aldri kommer tilbake.

Så min erfaring - det finnes ingen løsning på manglende sexlyst hos menn. Hvis en mann ikke vil, så tenner han ikke på deg lenger. Hvis han selv ikke er villig til å gjøre noe med det, er forholdet dødsdømt.

Anonymous poster hash: df89b...09f
Skrevet

Hi her..

Jeg har i tillegg klart kunststykket å bli gravid den ene gangen vi hadde sex i år 😳

Har lyst til å flytte, men biter tenna sammen. Vi har to fra før på 4 og 7.

Skrevet

Sex er ikke alt. Spesielt du som er gravid nå bør vente en stund.

Anonymous poster hash: f5388...07b

Skrevet

Sex er ikke alt. Spesielt du som er gravid nå bør vente en stund.

Anonymous poster hash: f5388...07b

Nei, sex er ikke alt. Men nærhet og kroppskontakt er faktisk viktig. Det tærer veldig på selvtilliten dette her. Føler meg som verdens styggeste..

Og dette var ikke noe som skjedde da jeg ble gravid nå. Det har vært sånn de siste 5-6 årene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...