Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Hun ønsker seg iPhone 6 og "ståbrett". Brettet er hun for ung til, og iPhone 6 er utelukket.. Anonymous poster hash: 3f64b...7c9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Da anbefaler jeg at du sier akkurat det til henne, og ber om flere ønsker Anonymous poster hash: c9cb7...872
sug lut Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Enig med den over her - enten får hun komme med mer hun ønsker seg, eller du kjøper noe hun trenger uansett, eller noe hun bare bør ha uansett fordi det er kult og nødvendig selv om hun ikke vet det - eller så blir det Unicef-geit.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Jeg har en datter på 13. Hun ønsker seg iphone 7. Vi har ikke lyst (eller råd) til å gi henne en så dyr gave, og det er hun klar over. Hun tar forskjellige småjobber for å tjene penger til ny telefon. I tillegg kommer vi til å gi henne 1500 - 2000 kr til jul. Kanskje får hun penger fra andre i familien også. Hun har tidligere spart til macbook på denne måten. Brukt bursdag, jul, bursdag fra flere familiemedlemmer på å spare opp til gaven. Jeg synes det er en god læring i at penger ikke vokser på trær. Anonymous poster hash: 63474...57a
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #6 Skrevet 1. desember 2016 Jeg har en datter på 13. Hun ønsker seg iphone 7. Vi har ikke lyst (eller råd) til å gi henne en så dyr gave, og det er hun klar over. Hun tar forskjellige småjobber for å tjene penger til ny telefon. I tillegg kommer vi til å gi henne 1500 - 2000 kr til jul. Kanskje får hun penger fra andre i familien også. Hun har tidligere spart til macbook på denne måten. Brukt bursdag, jul, bursdag fra flere familiemedlemmer på å spare opp til gaven. Jeg synes det er en god læring i at penger ikke vokser på trær. Anonymous poster hash: 63474...57a Ifjor sparte hun til PC selv, og fikk billetter til Justin Bieber som overraskelse. I år er jeg blank.. Anonymous poster hash: 3f64b...7c9
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2016 #7 Skrevet 1. desember 2016 Her får 13 åringen nye ski som vi kjøte på salg i fjor til 500 kr. Så får hun ny skibukse som ble kjøpt på salg til 200 kr. Så får hun votter, ull, og hvite adidas sko. Alt dette har vi også funnet på tilbud. Så er så veldig godt fornøyd Anonymous poster hash: 6b146...edf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå