Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Ganske sikker på at det er muskulært da det gjør mer vondt om jeg puster dypt inn. Noen gode tips for å få løsnet opp? Har prøvd å bøye og tøye i hele dag uten hell! Anonymous poster hash: 4dd55...c78
Soleie m/3 gull :) Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Sikker på du ikke har punktert lungen? Jeg gikk slik noen dager i vår. Ble vondere når jeg trakk pusten. Tenkte først at det var noe muskelært, helt til jeg våknet en morning og hadde så vondt at jeg nesten ikke fikk puste 😞 Viste seg å være en liten punktering på lungen😱
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Tøy brystmuskelen i ulike høyder, skulderhøyde, enda høyere og nesten strak arm (albuen f.eks. i en dørkarm). Googler du så finner du beskrivelser. Press på de vondeste punktene i musklene og hold en stund mens du fokuserer på å puste rolig. Ellers kan det også være at du har en låsning i brystryggen og at en eller flere ribber er påvirket, det kan også gi smerter når du puster dypt, slik du beskriver. I så fall er det greit med en sjekk hos kiropraktor eller naprapat. Anonymous poster hash: 7d705...c38
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Takker Har null problemer med å puste, så tviler virkelig på at det er punktert noe inni der!? Skal prøve de slike typer tøying! Takk Njæ, sist jeg var hos kiropraktor knakk tre av ribbena mine, så jeg er litt skeptisk! Mye mulig det er en låsning, da Anonymous poster hash: 4dd55...c78
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Takker Har null problemer med å puste, så tviler virkelig på at det er punktert noe inni der!? Skal prøve de slike typer tøying! Takk Njæ, sist jeg var hos kiropraktor knakk tre av ribbena mine, så jeg er litt skeptisk! Mye mulig det er en låsning, da Anonymous poster hash: 4dd55...c78
Soleie m/3 gull :) Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Hadde ikke problemer med å puste jeg heller, metningen min var faktisk 100% også👍🏻😊 var bare veldig vondt å trekke pusten. Var alikevel en punktering der, på ca 3 cm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå