Gå til innhold

Har dere vondere eggløsning enn vanlig innimellom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel så har jeg bare litt vondt eller litt murring..Men nå i kveld fikk jeg så brå vondt på høyre side,det stråler både opp og ned og bak i ryggrn og er vondt å gå...Ikke ofte det skjer men noen ganger blir det slik og bestandig på høyre side..Men er på dag 13 idag så det er nok eggløsning for har vært masse blankt slim både i går og i dag..

Har lagt meg på sofaen med varme på magen og håper at det blir bedre i morgen 😊

Har dere vondere innimellom?

Anonymous poster hash: dc712...e05

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, ble verre for hvert barn.

Merker ikke noe nå da,hormonspiral.

Skrevet

Det hendte meg sist syklus. Mistenkte det var en vanncyste. Er visst veldig vanlig. Blør vekk neste mens

Anonymous poster hash: 24eef...92f

Skrevet

Ja, hender en gang iblant.

Fordelen er at det ikke står på særlig lenge. Det verste er som regel unnagjort på noen timer hos meg, så kan det være ordentlig ubehagelig et døgn. Heldigvis ikke hver gang.

Anonymous poster hash: 23798...aa8
Skrevet

Roet seg litt nå med litt varme 😊 Men fortsatt vondt men ikke sånn det var i sted..Krysse fingra for at det holder seg borte resten av kvelden 😊

Hi

Skrevet

Har havnet på legevakta med intense smerter to ganger. Første gangen ble jeg innlagt til observasjon da de mistenkte blindtarmen.

Skrevet

Har havnet på legevakta med intense smerter to ganger. Første gangen ble jeg innlagt til observasjon da de mistenkte blindtarmen.

Var det eggløsning og ikke blindtarmen?

Skrevet

Var det eggløsning og ikke blindtarmen?

Det var eggløsning.

Skrevet

Har hatt vanncyste som har sprukket to ganger og det er smertefullt. (Kommer sikkert an på størrelsen). Klarte ikke rette meg ut og ene gangen havnet jeg pæ legevakta.

Anonymous poster hash: f1a75...645

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...