Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Anonymous poster hash: 411b6...90c
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Hvilken anledning? Sånn til daglig går jeg nesten alltid i blå (mørke) eller svarte skinny jeans som er høye i livet, og en lett genser (gjerne stripete) med cardigan over, eller en genser (ensfarget svart, grå eller blå). Varierer av og til med å bytte jeans til skjørt. Typisk skandinavisk "street style", klassisk, enkelt, nøytralt. (kjedelig ) Anonymous poster hash: 931de...909
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Skinny jeans. Søt bluse eller topp helst med en frisk farge. Høye heler eller joggesko. Stor veske. Går somregel med ring og øredobber. Skjelden jeg sminker meg men blir ofte mørk sminke når jeg gjør det. Aller helst hadde jeg gått i skjørt eller kjole 24/7 men det blir litt upraktisk så blir fort jeans. Anonymous poster hash: 4c877...7d3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Haha, banning i kjerka her, men en løs fargerik tunika med leggings som stopper ved knærne. Gjerne med store solbriller, lever i slike klær hele sommeren Anonymous poster hash: fd670...39b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå