Gå til innhold

Seriøst.. "morgenfugel"?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 10 åring skriver bedre.

 

Anonymous poster hash: 2f986...bbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

 

Anonymous poster hash: f07e5...55b

Skrevet

Hæ?

 

Anonymous poster hash: f07e5...55b

 

Hun mener sikkert at det skal være en e mindre - morgenfugl, og ikke -fugel.

 

Å lage en egen tråd om det er rimelig spesielt...

 

Anonymous poster hash: 09c29...ab9

Skrevet

Er så utrolig mange som skriver feil.

Fugel for fugl.

Voksene for voksne.

Intrisert for interessert.

 

Osv. osv. osv.....



Anonymous poster hash: 3d3fe...e84
Skrevet

Det er vel en slags dialekt, bare at man sier morgenfuggel, mange sier fuggel med tykk l her.

Men man bør skrive morgenfugl.

Og lese korrektur før man publiserer.

 

Anonymous poster hash: 31294...7cc

Skrevet

Det er vel en slags dialekt, bare at man sier morgenfuggel, mange sier fuggel med tykk l her.

Men man bør skrive morgenfugl.

Og lese korrektur før man publiserer.

 

Anonymous poster hash: 31294...7cc

I tillegg til å huske på at en ny setning aldri skal begynne med, "og".

 

Anonymous poster hash: f381a...108

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...