Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Min 10 åring skriver bedre. Anonymous poster hash: 2f986...bbd
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Hæ? Anonymous poster hash: f07e5...55b
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Hæ? Anonymous poster hash: f07e5...55b Hun mener sikkert at det skal være en e mindre - morgenfugl, og ikke -fugel. Å lage en egen tråd om det er rimelig spesielt... Anonymous poster hash: 09c29...ab9
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Er så utrolig mange som skriver feil. Fugel for fugl. Voksene for voksne. Intrisert for interessert. Osv. osv. osv..... Anonymous poster hash: 3d3fe...e84
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Det er vel en slags dialekt, bare at man sier morgenfuggel, mange sier fuggel med tykk l her. Men man bør skrive morgenfugl. Og lese korrektur før man publiserer. Anonymous poster hash: 31294...7cc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Det er vel en slags dialekt, bare at man sier morgenfuggel, mange sier fuggel med tykk l her. Men man bør skrive morgenfugl. Og lese korrektur før man publiserer. Anonymous poster hash: 31294...7cc I tillegg til å huske på at en ny setning aldri skal begynne med, "og". Anonymous poster hash: f381a...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå