Gå til innhold

SKEPTISK!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble akkurat ringt av en strømleverandør som kunne fortelle meg at jeg hadde vunnet konkurransen om 1mnd gratis strøm. Problemet er bare det at jeg husker ikke å ha deltatt i noen konkurranse! Da jeg fortalte det, fikk jeg som svar at det ikke alltid er lett å holde orden på alle konkurranser man er med i!? Men det var ikke dette som gjorde meg mest skeptisk, men det at de hadde registrert min gamle adresse, der jeg bodde for 1,5år siden! Og så presterte de å påstå at jeg hadde deltatt i konkurransen nå i oktober! Og da jeg spurte om de virkelig trodde jeg ville delta i en konkurranse og oppgi feil adresse, var det visst en eller annen datafeil som var årsaken til at den gamle adressen "hang igjen"... Om jeg vil bli kunde? HELL NO!

Anonymous poster hash: 04931...def
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er at det faktisk finnes folk som er dumme og naive nok til å gå på sånne ting

Anonymous poster hash: 75180...fe8

Skrevet

Haha, jeg fikk en sånn telefon fra et helsekostfirma. Jeg hadde visst også deltatt i en konkurranse og hadde vunnet et abonnement på noe kosttilskudd.

Jeg spurte om når jeg skulle ha deltatt, og den dagen de mente at det hadde skjedd, lå jeg faktisk og fødte.

Skrevet

Er det Oslo Kraft? De ringte meg og sa det samme. Men de opererer ofte med en mnd gratis strøm til alle for å få flere kunder. Jeg fikk faktisk en god deal, så jeg byttet, men skal bruke fornøydgarantien og bytte etter jul for å få bedre pris da.

Skrevet

Er det Oslo Kraft? De ringte meg og sa det samme. Men de opererer ofte med en mnd gratis strøm til alle for å få flere kunder. Jeg fikk faktisk en god deal, så jeg byttet, men skal bruke fornøydgarantien og bytte etter jul for å få bedre pris da.

Ja. Det var Oslo kraft. Skikkelig sleipt å lure til seg kunder på den måten!

Hi

Skrevet

Tror dere ikke samme fyren ringte tilbake i dag og lurte på hvorfor jeg ikke hadde svart ja på meldingen han hadde sendt? Han mente jeg hadde sagt ja takk til å bli kunde hos dem og sendt melding som jeg skulle bekrefte.. vel, fra onsdag til i dag har jeg fått 4! meldinger og de har jeg glatt slettet. "Men du skal jo bare få en mnd gratis strøm, er det ikke godt å kunne spare penger?" Prøvde han seg med. Nei, det er ikke bare det jeg skulle få. Jeg måtte jo også binde meg for 12 mnd. Da prøvde han seg igjen. "Hva med 6mnd da? 3mnd?" Hehe, jeg er glad jeg ikke er telefonselger!! God jul og ha det bra! 😉

Hi

Skrevet

Alle samtaler på mobilen min blir automatisk tatt opp. Jeg sletter de med jevne mellomrom, det er sjelden noe som er verdt å spare. Men en dag ringer en selger, sånn som du har opplevd, men i tillegg lyver selgeren etterpå og sier at jeg har bundet meg til noe jeg har sagt nei til. Derfor tar jeg opp alt av samtaler.

Anonymous poster hash: a8f6b...757
Skrevet

Alle samtaler på mobilen min blir automatisk tatt opp. Jeg sletter de med jevne mellomrom, det er sjelden noe som er verdt å spare. Men en dag ringer en selger, sånn som du har opplevd, men i tillegg lyver selgeren etterpå og sier at jeg har bundet meg til noe jeg har sagt nei til. Derfor tar jeg opp alt av samtaler.

Anonymous poster hash: a8f6b...757

Hvilken tlf har du? Hvordan gjør du det?

Anonymous poster hash: fcc5a...341

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...