GĂ„ til innhold

IKM uke 52 🎁🎄


mammas skatter <3

Anbefalte innlegg

Har i dag fĂžlt med veldig dĂ„rlig i form, ca. 8DPO. Verker i kroppen, veeldig trĂžtt hele dagen, vondt i hodet og uggen. Lurer veldig pĂ„ om jeg brygger pĂ„ noe eller ruger pĂ„ noe. Noen som har lignende erfaringer og komme med? 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

Har i dag fĂžlt med veldig dĂ„rlig i form, ca. 8DPO. Verker i kroppen, veeldig trĂžtt hele dagen, vondt i hodet og uggen. Lurer veldig pĂ„ om jeg brygger pĂ„ noe eller ruger pĂ„ noe. Noen som har lignende erfaringer og komme med? 😊

Jeg er ogsĂ„ ca 8 dager dpo. Er fullstendig 'overbevist' over at jeg er gravid. Vondt i hodet, kjenner stikkinger og 'strekking' i livmoren. Noe Ăžmme bryster. Tenkte Ă„ teste julaften morgen. HÅPER!!!!! Har du planlagt Ă„ teste en spesifikk dag?🙂

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

EgglÞnsing i gÄr :) IKM 31.12 :)

skal til jordmor og mÄle endometriet nÄ kl 1230 :) Spent pÄ Ä se om den har blitt tykkere. var litt for tynn sist mÄling (torsdag).
Vi har ikke gynokologer her, sÄ jordmor fÄr stÄ for mÄlingene :P

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg er ogsĂ„ ca 8 dager dpo. Er fullstendig 'overbevist' over at jeg er gravid. Vondt i hodet, kjenner stikkinger og 'strekking' i livmoren. Noe Ăžmme bryster. Tenkte Ă„ teste julaften morgen. HÅPER!!!!! Har du planlagt Ă„ teste en spesifikk dag?🙂

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

SĂ„ spennende!! Hvor ofte kjenner du stikningene? Og er det i eggstokkomrĂ„det? 😊Er ikke like overbevist selv, selv om jeg har visse "tegn" sĂ„ tror jeg det ikke fĂžr jeg evt. ser en positiv test. Hadde Ăžmme brystvorter i flere dager, men nĂ„ er det borte 😯 Er det negativt? Ellers er formen bedre i dag, mens nesa nĂ„ har blitt tett/rennende og halsen litt vond. HĂžres kanskje mer ut som en forkjĂžlelse ser jeg.. Ang. testing vurderer jeg enten Ă„ teste 23., ellers blir det vente pĂ„ IKM -har ikke helt bestemt meg😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Satt og sĂ„ pĂ„ Det store spranget pĂ„ NRK... Aldri sett fĂžr. SnĂžrr og tĂ„rer renner for ingenting 😂 tidlig tegn pĂ„ at noe er pĂ„ gang? Er ikke akkurat av den fĂžlsomme typen 😂 jaja...skal ikke teste fĂžr godt ut i neste uke 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ogsĂ„ Ăžmme bryster, men det har jeg hatt uka fĂžr mensen de siste mĂ„nedene. At det kommer og gĂ„r hos deg tror jeg ikke nĂždvendigvis er negativt. Dette blir (ev.!!!!) mitt tredje barn, og jeg har ikke hatt spesielt Ăžmme pupper i graviditetene. SĂ„ det er ikke et kriterium for graviditet, liksom!🙂 Ellers kjenner jeg noe aktivitet i hĂžyre eggstokk. Kjente et sterkt stikk i forrige uke, sĂ„nn at det var vondt! Idag tidlig hadde jeg ikke lyst pĂ„ kaffe, men tok i stedet en kopp te😂 Har antydning til metallsmak i munnen. Er pĂ„ symptomjakt😂 Krysser fingrene for deg!!!!! Oppdater nĂ„r du har testet!!!🙂 Blir det ev. fĂžrste barnet?

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg har ogsĂ„ Ăžmme bryster, men det har jeg hatt uka fĂžr mensen de siste mĂ„nedene. At det kommer og gĂ„r hos deg tror jeg ikke nĂždvendigvis er negativt. Dette blir (ev.!!!!) mitt tredje barn, og jeg har ikke hatt spesielt Ăžmme pupper i graviditetene. SĂ„ det er ikke et kriterium for graviditet, liksom!🙂 Ellers kjenner jeg noe aktivitet i hĂžyre eggstokk. Kjente et sterkt stikk i forrige uke, sĂ„nn at det var vondt! Idag tidlig hadde jeg ikke lyst pĂ„ kaffe, men tok i stedet en kopp te😂 Har antydning til metallsmak i munnen. Er pĂ„ symptomjakt😂 Krysser fingrene for deg!!!!! Oppdater nĂ„r du har testet!!!🙂 Blir det ev. fĂžrste barnet?

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

Dette svaret var til lavieestbonne 🙂

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg har ogsĂ„ Ăžmme bryster, men det har jeg hatt uka fĂžr mensen de siste mĂ„nedene. At det kommer og gĂ„r hos deg tror jeg ikke nĂždvendigvis er negativt. Dette blir (ev.!!!!) mitt tredje barn, og jeg har ikke hatt spesielt Ăžmme pupper i graviditetene. SĂ„ det er ikke et kriterium for graviditet, liksom!🙂 Ellers kjenner jeg noe aktivitet i hĂžyre eggstokk. Kjente et sterkt stikk i forrige uke, sĂ„nn at det var vondt! Idag tidlig hadde jeg ikke lyst pĂ„ kaffe, men tok i stedet en kopp te😂 Har antydning til metallsmak i munnen. Er pĂ„ symptomjakt😂 Krysser fingrene for deg!!!!! Oppdater nĂ„r du har testet!!!🙂 Blir det ev. fĂžrste barnet?

 

Anonymous poster hash: 9e308...965

HĂžres jo ut som veldig positive symtomer da, etter hva jeg har lest! 😃 Kommer symtomene dine og gĂ„r, eller er de mer eller mindre tilstede hele tiden? 😊 Blir evt. fĂžrste barnet ja, sĂ„ har ingenting Ă„ sammenligne med.. 😜 Er ogsĂ„ bare i PP3, men kjente skuffelsen nĂ„r mens kom bĂ„de 1. og 2. PP. Denne gangen er jeg likevel sikrere pĂ„ Ă„ ha truffet godt pĂ„ EL, men vet at det ikke er sikkert av den grunn. Ellers har jeg tidvis vĂŠrt uggen/smĂ„kvalm siden i gĂ„r tidlig, men er sikkert pĂ„ symptomjakt selv 😂 Oppdater gjerne her du ogsĂ„, spennende og hĂžre!

 

Har litt lyst til Ă„ la vĂŠre og teste, altsĂ„ bare vente og se om mensen kommer. Synes det er "lettere Ă„ takle" enn den kjipe hvite testen. Meen, sĂ„ er det jo jul og det kan friste med et par glass vin hvis testen er neg., sĂ„ bĂžr kanskje teste likevel 😊

Endret av lavieestbonne
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hei! Har nettopp sluttet pÄ pilla, fikk bortfallsblÞdning den 27. november, sÄ hvis jeg har sÄnn omtrent normal syklus, burde IKM vÊre i uke 52. Lurer pÄ hvordan dere tenker Ä gjÞre det i jula, med tanke pÄ at det ofte serveres alkohol. Vi skal bo hos foreldrene mine i jula, og der er det vanlig Ä drikke et par-tre glass vin pÄ kvelden, og tror de blir veldig mistenksomme hvis jeg sier nei takk! Har heller ikke lyst Ä si til dem at vi prÞver.. HÄper Ä fÄ svar pÄ test innen julaften da, sÄ slipper man Ä uroe seg unÞdvendig  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

ca 6 dpo idag, kjenner litt murringer.kvalm i et par dager no.kan komme av stress ogsÄ da. men har blitt smÄsnufsete. sÄ sÄg jeg at en skal ikke bruke avemys nasesprayen nÄr en skal prÞve bli gravid. har tatt noen doser denne mnd. pokker Ä. ogsÄ blir jeg ikke klok pÄ eltestene. tok en i gÄr kveld. den var ogsÄ positiv. som den har vÊrt i en uke eller noe.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen symptomer,damer?

NĂ„r har dere tenkt Ă„ teste?

 

Her har jeg en god del "muskel-strekk" i magen. Det har jeg ogsĂ„ hatt de andre gangene jeg har vĂŠrt gravid. SĂ„ X fingrene for at det er et sikkert symptom 😉

Tenker jeg tester torsdag /fredag neste uke 😊

 

God jul 🎄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

negativ idag. fortsatt 6 dager til ikm tror jeg. men positive el tester siden el. hatt litt klÞe og rare pupper. og lyske vondt. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Store, tunge pupper, har hatt en den stikkende smerter.(som festesmerter). Er litt kvalm. Men alt dette kan jeg ogsÄ fÄ av progesteron. Det er litt ekstra denne syklusen.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Store, tunge pupper, har hatt en den stikkende smerter.(som festesmerter). Er litt kvalm. Men alt dette kan jeg ogsÄ fÄ av progesteron. Det er litt ekstra denne syklusen.

 

nÄr skal du teste? negativ i morges her. men ikm er ikke fÞr langt ut i uka..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

nÄr skal du teste? negativ i morges her. men ikm er ikke fÞr langt ut i uka..

Har ikke Ikm fÞr om en uke, sÄ mÄ vente litt til :) forje svangerskap fikk jeg ikke positivt fÞr 12 DPO.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen med positiv / negativ teste denne uken?

 

Skal teste torsdag eller fredag...spĂžrs om jeg klarer Ă„ vente helt til fredag 😝 IKM 28. Ingen tegn til mensen enda 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Noen med positiv / negativ teste denne uken?

 

Skal teste torsdag eller fredag...spĂžrs om jeg klarer Ă„ vente helt til fredag 😝 IKM 28. Ingen tegn til mensen enda 😊

Var en tynn stripe pÄ testen for ett par dager siden. Men tror det var skygge!

Har ikke fÄtt testet mere, for tisser flere ganger pÄ natta. SÄ har bare 3-4 timers urin. Det er litt lite! 11 DPO i dag, kjempe store tunge og Þmme pupper. Og kvalm! Men begge to kan komme av progesteron tilskuddet jeg tar..

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

sÄ negativ det gÄr ann. mÄ opp Ä tisse pÄ natta. men ingen tegn. litt murring innimellom. men fÞle ingen ting denne pp. venter bare pÄ mens. hÄper den kommer snart. er pÄ dag 30. var 37 sist pp og 93 dager eter SA `n der igjen. sÄ hÄper ingen tull denne gangen med na pcos kroppen min. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Var en tynn stripe pÄ testen for ett par dager siden. Men tror det var skygge!

Har ikke fÄtt testet mere, for tisser flere ganger pÄ natta. SÄ har bare 3-4 timers urin. Det er litt lite! 11 DPO i dag, kjempe store tunge og Þmme pupper. Og kvalm! Men begge to kan komme av progesteron tilskuddet jeg tar..

 

hÞrest jo lovende ut da. mÄ ta test.:)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

hÞrest jo lovende ut da. mÄ ta test.:)

Ja, men fÄr ikke konsentrert urin. Tror egentlig det ikke har gÄtt veien denne gangen heller :(

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Negativ test i gÄr og i dag. Spotting sÄ smÄtt startet i ettermiddag, men ikke sÄnn som vanlig mens. Er i tillegg 2-3 dager pÄ overtid - jeg er ALDRI pÄ overtid. SÄ lurer pÄ om det har vÊrt "noe pÄ gang",men som det ikke ble noe av. Hadde en god del symptomer for litt siden: emosjonell, mye stikking/strekking i magen...katten var en periode ekstremt opptatt av meg... Men sÄ ga det seg...

SÄ da gÄr man over i en ny prÞveperiode.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...