Gå til innhold

Silikon/brystforstørrelse?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tatt silikon. Dum som jeg var så tok jeg det etter første barnet da selvtilliten min var på -1000%. Har ikke angret meg et sekund på den avgjørelsen. Så negative kommentarer bryr jeg meg ikke om:-) min kropp, mitt valg.

Eneste jeg treger på er jo selvfølgelig at jeg ikke ventet til jeg var ferdig meg barn og amming da brystene den dag i dag ikke ser ut som de gjorde i det hele tatt.

Må nok inn å fikse på dem igjen når jeg er ferdig med barn og amming.

Men til spørsmålet mitt. Noen som har silikon som har tatt på privatsykehuset Haugesund? Vet dere hva pris er på skifte av implantater? De har prisliste på alt men ikke det.

Eller erfaring med annen klinikk og hva de tar i pris for bytte av implantater vs brystforstørrelse "fra bunn av"

Anonymous poster hash: fe414...4c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tatt silikon. Dum som jeg var så tok jeg det etter første barnet da selvtilliten min var på -1000%. Har ikke angret meg et sekund på den avgjørelsen. Så negative kommentarer bryr jeg meg ikke om:-) min kropp, mitt valg.

Eneste jeg treger på er jo selvfølgelig at jeg ikke ventet til jeg var ferdig meg barn og amming da brystene den dag i dag ikke ser ut som de gjorde i det hele tatt.

Må nok inn å fikse på dem igjen når jeg er ferdig med barn og amming.

Men til spørsmålet mitt. Noen som har silikon som har tatt på privatsykehuset Haugesund? Vet dere hva pris er på skifte av implantater? De har prisliste på alt men ikke det.

Eller erfaring med annen klinikk og hva de tar i pris for bytte av implantater vs brystforstørrelse "fra bunn av"

Anonymous poster hash: fe414...4c0

Prisen er den samme. Samme operasjon og det kreves nye implantater. Kan hende de til og med tar tillegg for å fjerne de gamle.

Anonymous poster hash: 15c5e...8ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...