Gå til innhold

Boliglånsrente


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere i rente på boliglånet nå, folkens? Den er vel satt opp flere steder. Vi tenker oss ut for å forhandle (har 2,1% fra desember):)



Anonymous poster hash: 5c782...876
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår ble satt opp til 2,45 effektiv nå. Gjelder fra januar. Dnb og innenfor 75%. Prøvde å klage, men det gikk ikke.

 

Anonymous poster hash: f4d31...87c

Skrevet

Hadde 2,05 i DnB men klagde. Skulle hatt 1,95% som medlem av Nsf. Vi er innenfor 75%.

 

Anonymous poster hash: 92f7e...759

Skrevet

Hadde 2,05 i DnB men klagde. Skulle hatt 1,95% som medlem av Nsf. Vi er innenfor 75%.

 

Anonymous poster hash: 92f7e...759

Får 1,95% nå etter klagen forresten.

 

Anonymous poster hash: 92f7e...759

Skrevet

Vi har 1, 99 % i (nom) og 2, 12 % i effektiv rente i Landkreditt Bank.

Skrevet

Oj ser vi har mye.

2,8 % i nom og 3 % i effektiv. Sparebank1



Anonymous poster hash: 8609b...267
Skrevet

Flere?



Anonymous poster hash: 5c782...876
Skrevet

1.9 hos Danske bank. Byttet dit fra Dnb. Kundeservicen hos DnB var forferdelig, den hos DB er fantastisk. Anbefales!

 

Anonymous poster hash: 2379c...02c

Skrevet

3.1% bundet i 20 år, Storebrand bank! Meeeeeget fornøyd for å si det sånn ;)

 

Anonymous poster hash: 13a58...cb3

Skrevet

Startlån 1,9 effektiv



Anonymous poster hash: 19059...9dd
Skrevet

Takk for svar! Da har vi klaget og fått ny rente på 1,99% i Nordea. Fornøyd med det.

HI



Anonymous poster hash: 5c782...876

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...