Gå til innhold

Det er ikkje Sylvi Listhaug som har ansvaret aleine...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det set ei Erna Solberg på toppen, som let Sylvi Listhaug halde på som ho gjer.

Det er Erna Solberg som er sjefen på toppen. Det er Erna Solberg som har invitert Listhaug inn i regjering, det er Solberg som vil ha det slik. Det er Solberg som har gjeve Listhaug denne makta.

Det finnes mange mennesker med andre verdier enn til dømes meg, og deg.

Om dei set på garden din på Sunnmøre, då gjer dei ikkje mykje skade.

Vert dei henta inn som minister i regjering, stiller det seg heilt klart annleis.

Ho er minister fordi regjeringa, med Erna Solberg i spissen har bedt ho im å gjere nettopp det.

Anonymous poster hash: c2e43...733

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det set ei Erna Solberg på toppen, som let Sylvi Listhaug halde på som ho gjer.

Det er Erna Solberg som er sjefen på toppen. Det er Erna Solberg som har invitert Listhaug inn i regjering, det er Solberg som vil ha det slik. Det er Solberg som har gjeve Listhaug denne makta.

Det finnes mange mennesker med andre verdier enn til dømes meg, og deg.

Om dei set på garden din på Sunnmøre, då gjer dei ikkje mykje skade.

Vert dei henta inn som minister i regjering, stiller det seg heilt klart annleis.

Ho er minister fordi regjeringa, med Erna Solberg i spissen har bedt ho im å gjere nettopp det.

Jøss! Har du nettopp sett lyset?

Anonymous poster hash: 196ce...23e

Skrevet

Jøss! Har du nettopp sett lyset?

Anonymous poster hash: 196ce...23e

Ja, det er gått opp for meg at veldig mange snakker om Listhaug, og nesten ingen om Solberg.

Skrevet

Jeg mister troen på å ha en kvinne som leder. Jeg synes det virker som kvinner er langt mer ondskapsfulle enn menn er.

Anonymous poster hash: d5a99...2b3
Skrevet

Det er da ikke ukjent! Solberg har vært en rimelig usynlig statsminister med "bråkete" folk under seg. Rart at Siv Jensen er gitt munnkurv egentlig. Uansett har da flere etterlyst en reaksjon fra Solberg mot Listhaug. Tror du bør lese flere aviser/nyheter :)

Anonymous poster hash: df75a...e53

Skrevet

​Nå var aldri blå- blått aldri et alternativ for meg ved valget, men jeg er likevel overrasket over hvor lite tydelig Erna Solberg fremstår som statsminister.

Skrevet

Jeg mister troen på å ha en kvinne som leder. Jeg synes det virker som kvinner er langt mer ondskapsfulle enn menn er.

Anonymous poster hash: d5a99...2b3

Hvis det er den slemme asylpolitikken du tenker på, så vet du at regjeringen og Listhaug har et samlet storting bak seg, med unntak av SV og Miljøpartiet?

Anonymous poster hash: 451ce...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...