Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #1 Skrevet 30. november 2016 Og som kan tenke seg å fortelle om det? Hva slags råd vil du gi en annen forelder som har oppdaget rusmisbruk hos sitt barn? Anonymous poster hash: cdbd7...e9d
Elisun Skrevet 30. november 2016 #2 Skrevet 30. november 2016 Jeg har ikke opplevd det (mine unger er enda små) men har noen venner som har blitt tunge rusmisbrukere! 2 av de er bruker og selger av heroin, og han 3 begynte å røyke heroin og da sa det fullstendig stopp hos foreldrene. Siden de oppdaget det har ingen sett eller hørt fra han. De har "skjermet"han fra livet,og det virker ikke som han er på sosiale medier/nett, har mobil osv. Så de tenker vel at så lenge de får han avruset og kanskje skaffer han jobb så skal det gå bedre med han. Ikke vet jeg. Men det kommer litt an på hvor gammel barnet ditt er og hvor tungt misbruket er! Jeg hadde gjort alt i min makt for mine barn hadde de endt opp slik! Avrusning,isoler, hjempe de i jobb,riktig nettverk, sosiale happening uten for rusmiljø osv!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Eksen min døde bare 23 år gammel pga rus,å foreldrene hadde bare ett barn. Anonymous poster hash: 15960...3f3
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Jeg har ikke opplevd det (mine unger er enda små) men har noen venner som har blitt tunge rusmisbrukere! 2 av de er bruker og selger av heroin, og han 3 begynte å røyke heroin og da sa det fullstendig stopp hos foreldrene. Siden de oppdaget det har ingen sett eller hørt fra han. De har "skjermet"han fra livet,og det virker ikke som han er på sosiale medier/nett, har mobil osv. Så de tenker vel at så lenge de får han avruset og kanskje skaffer han jobb så skal det gå bedre med han. Ikke vet jeg. Men det kommer litt an på hvor gammel barnet ditt er og hvor tungt misbruket er! Jeg hadde gjort alt i min makt for mine barn hadde de endt opp slik! Avrusning,isoler, hjempe de i jobb,riktig nettverk, sosiale happening uten for rusmiljø osv! Det er vanskelig med barn som er over 18 og som ikke skjønner/klarer å ta imot hjelp. Som ikke vil sove hos foreldre, men ha kontrollen selv. Og da ikke dukker opp på arbeidet og div avtaler. Anonymous poster hash: cdbd7...e9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Ingen? Det er selvsagt flott det 😊 Anonymous poster hash: cdbd7...e9d
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Ja, jeg holder nok på å miste barnet mitt på 24 år... Har holdt på siste 3 år, kjempet og forsøkt å få han til å slutte. Ikke fått han til avrusning, han erkjenner enda ikke at det er noe stort problem. Får oppfølging HIS lege/psykolog for psykiske plager. Bruker mye forskjellig, ikke heroin. Jobber fullt, men har rotet det skikkelig til økonomisk. Totalt forandret som person. Vært voldelig her hjemme, slått meg og søsken et redd han. Nok er nok, har nærmest kuttet han ut av livet vårt nå, for en periode. Holdt på å gå under. Grusomt å oppleve. Anonymous poster hash: 9c4c3...8cc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #7 Skrevet 30. november 2016 Og som kan tenke seg å fortelle om det? Hva slags råd vil du gi en annen forelder som har oppdaget rusmisbruk hos sitt barn? Anonymous poster hash: cdbd7...e9d Ja. Han er riktignok rusfri i dag, og har vært det i over ett år nå. Men jeg kan fortelle deg at du mulig står overfor noe av det verste foreldre kan oppleve. Det var noen helt for jævlige år, kan nærmest ikke beskrives med ord. Jeg vil gjerne hjelpe deg, men trenger litt informasjon først Hvor gammelt er barnet ditt? Hva har du oppdaget? Er du og far sammen? Hvor bor dere? (By eller bygd?) Anonymous poster hash: 0d6b1...263
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #8 Skrevet 30. november 2016 Ja, jeg holder nok på å miste barnet mitt på 24 år... Har holdt på siste 3 år, kjempet og forsøkt å få han til å slutte. Ikke fått han til avrusning, han erkjenner enda ikke at det er noe stort problem. Får oppfølging HIS lege/psykolog for psykiske plager. Bruker mye forskjellig, ikke heroin. Jobber fullt, men har rotet det skikkelig til økonomisk. Totalt forandret som person. Vært voldelig her hjemme, slått meg og søsken et redd han. Nok er nok, har nærmest kuttet han ut av livet vårt nå, for en periode. Holdt på å gå under. Grusomt å oppleve. Anonymous poster hash: 9c4c3...8cc Du ønsker råd : Kommer an på hvor gammel vedkommende er? Anonymous poster hash: 9c4c3...8cc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #9 Skrevet 30. november 2016 Ja, jeg holder nok på å miste barnet mitt på 24 år... Har holdt på siste 3 år, kjempet og forsøkt å få han til å slutte. Ikke fått han til avrusning, han erkjenner enda ikke at det er noe stort problem. Får oppfølging HIS lege/psykolog for psykiske plager. Bruker mye forskjellig, ikke heroin. Jobber fullt, men har rotet det skikkelig til økonomisk. Totalt forandret som person. Vært voldelig her hjemme, slått meg og søsken et redd han. Nok er nok, har nærmest kuttet han ut av livet vårt nå, for en periode. Holdt på å gå under. Grusomt å oppleve. Anonymous poster hash: 9c4c3...8cc Trist Klem til deg! Anonymous poster hash: 0d6b1...263
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #10 Skrevet 30. november 2016 Trist Klem til deg! Anonymous poster hash: 0d6b1...263 Takk og klem tilbake 💕 Anonymous poster hash: 9c4c3...8cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå