Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Noen som har tips til hvordan man bør begynne? Altså, jeg skjønner at det er en fordel å ha sex ;P Men bør man starte med å bare ha sex ofte, eller skal man finne ut av syklus og sånt? Anonymous poster hash: a3cec...1c0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Ligg med beina i været etterpå 😉 Anonymous poster hash: a2cdc...58e
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #3 Skrevet 30. november 2016 Google:-) Masse fine råd på nett. Vi prøver nå på nr tre. Prøvd i 9 mnd uten å bli gravid. Er du utålmodig kan du kjøpe eggløsningstest. Men som du sier selv, sex er en absolutt fordel. Anonymous poster hash: 3b6ac...9b2
Optatium Skrevet 30. november 2016 #4 Skrevet 30. november 2016 Sex annenhver dag, ligg i ro etter ejakulasjon. Spist normalt, beveg deg og tenk minst mulig på baby☺️
meg-og-mine Skrevet 30. november 2016 #5 Skrevet 30. november 2016 Å la være å prøve har resultert i 3.barnet her. Med nr 2 prøvde vi i 5-6mnd uten hell, ga opp til slutt og plutselig 2mnd etter så ga det positiv test. Med nr 3 så prøvde vi ikke å bli gravid.....har i 4-5år slitt med uregelmessig mens der den kom 4-5 per år for så 30 dager i mellom. I følge legen min hadde jeg 5% sjanse for å bli gravid, og jaggu ble jeg gravid etter 4 mnd regel messig mens uten at vi prøvde. Så....ikke stress for mye.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Ha sex annenhver dag, da er sjansene gode🙊 Anonymous poster hash: 9dc6b...4fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå