Gå til innhold

Er lillestrøm vgs en bra skole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere hørt om den? Datteren min vurderer å søke dit neste år

Anonymous poster hash: 155a3...a49

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor dere? Ja, jeg tror det er en relativt god skole. Har et godt inntrykk av de lærerne jeg har vært i kontakt med.

Anonymous poster hash: c6e8a...312

Skrevet

Strømmen da?

Anonymous poster hash: 696e8...082

Skrevet

Strømmen da?

Anonymous poster hash: 696e8...082

Strømmen er ren yrkesfagskole, det kan være både positivt og negativt. Jeg vet ikke så mye om miljøet, så jeg skal ikke uttale meg så veldig,jeg vet bare at jeg aldri kunne ha jobbet på en ren yrkesfagskole... Hva er alternativene? Hvilke linjer et aktuelle?

Skrevet

Strømmen er ren yrkesfagskole, det kan være både positivt og negativt. Jeg vet ikke så mye om miljøet, så jeg skal ikke uttale meg så veldig,jeg vet bare at jeg aldri kunne ha jobbet på en ren yrkesfagskole... Hva er alternativene? Hvilke linjer et aktuelle?

Jeg har gått på tre forskjellige vgs. Trivdes godt på alle skolene, men synes strømmen hadde det aller beste miljøet.

Anonymous poster hash: f777b...e93

Skrevet

Jeg har gått på tre forskjellige vgs. Trivdes godt på alle skolene, men synes strømmen hadde det aller beste miljøet.

Anonymous poster hash: f777b...e93

Så fint, hvordan var det med arbeidsro i timene? Hvilke andre skoler har du gått på, er det lenge siden?

Skrevet

Lillestrøm går for å være en av de beste skolene.

De er veldig strenge der og snittet er enormt høyt for å få plass. Iår ligger det på over 5.

Anonymous poster hash: be65b...0c3

Skrevet

Lillestrøm VGS ble i alle fall før regnet som "eliteskole". Du måtte ha snitt over fem for å komme inn.

De har forresten IB- linje 😊

Skrevet

Det er fortsatt relativt høyt snitt for å komme inn på Lillestrøm vgs. Litt avhengig av hvor dere bor, det er tullete med veldig lang reisevei om det ikke er nødvendig, vil jeg anbefale Mailand vgs over Lillestrøm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...