Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Eksmannen hater jula, mens jeg elsker den. Jeg har vokst opp med at julaften er super spesiell fra morgen til kveld, og har tatt meg selv i å kjøpe inn diverse (julestrømper etc) til meg og sønnen som vi skulle kose oss med på morgenen før jeg har kommet på at han ikke er hjemme da. Forhåpentligvis gjør faren litt mer ut av julen dette året enn for to år siden nå som han har fått seg både kjæreste og barn. Men det er bare veldig trist å tenke på at sønnen min ikke skal være sammen med meg i jula. Flere som har det sånn? Anonymous poster hash: 6bdf6...236
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Heldigvis vil ikke faren ha sønnen vår på 5 år uten at jeg er med,så jeg er innvitert der på julaften når småen skal feire jul der. Hadde ikke jeg kunne vært sammen med sønnen min på julaften så hadde jeg gruet meg til julen og ikke klart å glede meg på julaften. Hadde nok ikke orket å feire den uten han så hadde nok bare sittet hjemme istedenfor da. Anonymous poster hash: 7227a...b4b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Heldigvis vil ikke faren ha sønnen vår på 5 år uten at jeg er med,så jeg er innvitert der på julaften når småen skal feire jul der. Hadde ikke jeg kunne vært sammen med sønnen min på julaften så hadde jeg gruet meg til julen og ikke klart å glede meg på julaften. Hadde nok ikke orket å feire den uten han så hadde nok bare sittet hjemme istedenfor da. Anonymous poster hash: 7227a...b4b Jeg har aldri gruet meg til julaften før, og dagene rundt men kjenner nå at jeg har mest lyst å avlyse hele greia. Guttungen er også lei seg fordi han vil feire med meg og min side av familien hvor han har mange søskenbarn på hans alder, men ingen på farsiden. Så kom han hjem etter ei helg hos faren hvor han var kjempelei seg fordi de ikke skulle ha juletre, og pappa hadde sagt at han ikke hadde julepynt. Gidder ikke å spørre far en gang hva han tenker da vi for tiden er langt fra bestevenner. Anonymous poster hash: 6bdf6...236
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg har heller ikke barnet mitt på julaften i år første gangen jeg feiret uten han var for 2år siden. Jeg var sammen med ektemannen min og svigers istedet, og barnet mitt feiret hos pappaen. Vet heldigvis at barnet mitt storkoser seg der, og at pappaen hans er verdens beste pappa Men det er grusomt stusselig å ikke ha barnet sitt på julaften. Ble ikke ordentlig jul, og blir ikke det i år heller. Vi har skikkelig julaften 3.juledag istedet med alt som hører med av gaver, strømpe, nisse, pinnekjøtt etc. Så gleder meg masse til det Anonymous poster hash: b52c1...235
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå