Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Har skrevet om naboen min tidligere. Alenemor som fester annenhver helg og forstyrrer både meg (jeg bor nede) og de andre naboene rundt. Gjentatte ganger har jeg spurt pent om hun vil avslutte festen, så vi andre kan sove. Dette midt på natten. Selv om jeg har sagt i fra flere ganger, den siste gangen veldig sint, har hun fortsatt å feste i helgene. Tilslutt tok jeg kontakt med huseier (vi leier) og huseier skulle snakke med henne om at det skulle være stilt mellom 23 - 07. Hun skulle også gi henne en advarsel. Huseier hadde fått tilbake at jeg bråkte også. Hun våknet stått og stadig av babygråt på natten, babygråt på dagtid var det også. Hun hørte også smelling av dører og kjeftbruk her nede. (Jeg har også et barn i tenårene, som kan være litt hissig. Dette på dagtid, vel og merke) Det som er litt morsomt, er at naboen min har spilt veldig høy musikk fra kl 07 på morningen til kl 23 på kvelden. Unormalt høyt, for henne å være, i ukedagene. Dette etter huseier snakket med henne. Dagens lille frustrasjon fra meg. 🙃🤗 Anonymous poster hash: 2385a...023
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Hun ble vel litt fornærmet, tenker jeg. Anonymous poster hash: 8439f...f31
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Kjekt med gode naboer 😳🙄 har tidenes naboer selv. De bråker ikke, men de skal styre og bestemme over vår eiendom (tror de, og prøver de på). Så alt vi skal gjøre blir forsinket , pga de klager på alt til kommunen. Tingene blir alltid godkjent, men ikke før alt v muligheter til å klage er over. Fylkesmannen er sikkert ikke så happy med å få alle saker til seg hele tiden 😂😳🙄 Anonymous poster hash: 30d5d...386
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Hvis dere har alt på det rene, så avviser bare fylkesmannen det. Null stress for de. Hva klages det på? Anonymous poster hash: a4449...6f3
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Fylkesmannen har avvist alt de har klaget på 🙊 Men hver ting vi søker om tar jo ca 1 år før vi kan starte (kan starte før, pga kommunen har jo godkjent, men om fylkesmannen sier nei plutselig , så måtte vi revet det igjen) . Til nå har det vært bygge garasje , sette opp altan , bygge en liten mur og et tilbygg. Eneste de faktisk kan se fra sin bolig er muren (som er 1 meter høy) 🙈 Anonymous poster hash: 30d5d...386
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #6 Skrevet 30. november 2016 Ring politiet.effektivt 😉 Anonymous poster hash: 6e5ad...00d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå