Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Er så usikker på om jeg skal henge opp pakkekalenderen til 2åringen på stua/kjøkkenet eller om jeg skal henge den f.eks i kjellerstua hvor vi så og si aldri er og ta med henne dit hver dag for å hente en pakke. Tenker da på om det nesten blir å plage henne hvis den er til syne hele tiden mtp om hun ikke vil forstå greia med å bare åpne en pakke hver dag. Hun har nettopp fylt 2. Noen tips/erfaringer? Sikkert noen her som synes det er tullete med pakkekalender til en 2åring, men jeg hadde så lyst 😉 Anonymous poster hash: 17cde...7c0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Vi hang den i gangen ved trappa. De skjønte egentlig veldig fort at det bare var en pakke hver dag, når den er åpnet må vi vente til i morgen tidlig før vi åpner en ny. Har 4 barn og eldste fikk første kalender da han var 2,5 år, mens de neste tre har fått fra de var mellom 1 og 2 år. Har aldri vært noe problem at de maser om pakke, stjeler pakker eller åpner uten lov. Alle fire har skjønt at det er en hver morgen. Verre når julaften har vært da, da har de lurt på hvorfor det ikke er pakke hver dag lenger Anonymous poster hash: 7c1eb...8c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå