Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Jenta mi har hatt besøk idag av en jente hun leker med en gang i blant fra klassen. De går i tredje klasse. Jenta følger ikke våre regler når hun er her, river ned ting fra veggene og har slått/kløpet jenta mi. Det sistnevnte sa ikke jenta mi før hun var gått hjem. Pga mye bråk sa jeg at hun måtte gå hjem. Det tok så lang tid at jeg måtte fysisk åpne døren for henne og si at nå må du gå. Da hadde hun revet ned noe fra veggen i gangen også. Anonymous poster hash: 33a38...737
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Hadde ringt og gitt beskjed, oppegående foreldre vil gjerne vite når ungene ikke oppfører seg. Anonymous poster hash: d466f...68b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Jeg ville vist om det var mitt barn. Gi beskjed Anonymous poster hash: 14124...95d
Yellow Brick Road Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Jeg er for å ordne opp i det som skjer i mitt hus, i mitt hus. Men det finnes grenser. Dette er langt i fra normal oppførsel, så jeg ville ha tatt kontakt med foreldrene og fortalt hvorfor jeg hadde sendt barnet hjem og ev hva som må til for at hun skal få komme på besøk igjen. Det siste hadde jeg selvfølgelig ikke tatt med en gang.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Jeg har snakket med moren, men hun skylder på at barnet har adhd og trodde det var lek. Hun hadde snakket med barnet sitt så kan vel ikke forlange noe mer. HI Anonymous poster hash: 33a38...737
meg-og-mine Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Altså, selv om barnet har adhd så forstår det såpass at man ramponerer ikke ting hos andre. Er blitt alt for lett å skylde på adhd synes jeg, ok de har det tøft osv men selv med adhd går det ant å ha normal folkesikk. Mitt barn har også en venn med adhd og selvfølgelig er det merkbart, men det er mer på energi nivået til dette barnet og de plutselige impulser med ord.... Synes det er mer et issue om dårlig atferd enn å skylde på adhd alene....
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Gi beskjed. De fleste foreldre vil vite. Dersom disse foreldrene klikker i vinkel, eller ikke gjør noe, så har du i alle fall gjort ditt. Anonymous poster hash: d1122...f91
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Altså, selv om barnet har adhd så forstår det såpass at man ramponerer ikke ting hos andre. Er blitt alt for lett å skylde på adhd synes jeg, ok de har det tøft osv men selv med adhd går det ant å ha normal folkesikk. Mitt barn har også en venn med adhd og selvfølgelig er det merkbart, men det er mer på energi nivået til dette barnet og de plutselige impulser med ord.... Synes det er mer et issue om dårlig atferd enn å skylde på adhd alene.... Men selv om det er slik det merkes på vennen til ditt barn så gjelder jo ikke det samme for alle med adhd. De er like forskjellige som alle andre mennesker. Når det er sagt: Jeg ville gitt beskjed til foreldrene og gjort det klart at det å rasere huset å uakseptabelt, adhd eller ei! Anonymous poster hash: 6ab59...14e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 Mitt barn har også adhd og har i tillegg store adferdsvansker, men er likevel høflig og oppfører seg pent når han er på besøk... Det verste foreldre her gjør er å unskylde barnets oppførsel med at hun ikke vet bedre pga adhd, å dermed kommer også jenta til å fortsette med den dårlige ooppførselen. Anonymous poster hash: dec25...18e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 UFF, så fint du snakket med foreldrene! Hadde også ville vite dersom det var mitt barn. 8-åringen min er under utredning for adhd, og jeg tenker ofte på hvordan han oppfører seg hos kompiser. Anonymous poster hash: 8cca1...947
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 Hvis et barn oppfører seg dårlig, må man jo selvfølgelig finne ut hvorfor. Mest sannsynlig er dette et barn som ikke har det bra og som viser dette på en dårlig måte. Rampunger finnes ikke! Anonymous poster hash: cf5c1...9a2
sug lut Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 Hvis moren ikke gjør annet enn å skylde på adhd... Stakkars unge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå