Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Var på en date for noen dager siden og han ble med meg hjem (har truffets et par ganger). Oppfattet han som snill og ikke en fyr ute etter sex, men det endte opp med at vi hadde sex likevel.. jeg holdt på å gråte mens vi gjorde det og savner virkelig eksen min enda.. lot han gjennomføre og sendte han hjem og gråt lenge etterpå. Føler meg virkelig ekkel som hadde sex med han selv om jeg ikke liker han. Han meldte meg igår og spurte om vi skulle gå på date igjen.. har ikke svart han kommer meg ikke over hendelsen og det var bare utrolig dårlig opplevelse... Anonymous poster hash: a7bbd...45b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Ta deg sammen.. Take a grip. Anonymous poster hash: 751ce...a09
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 DA lar du være å date på en god stund. Mange forhaster seg ut i forhold for å døyve smerten etter bruddet. Anonymous poster hash: 56858...541
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå