Ida_86 Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 For 1,5 år siden begynte jeg å få vondt i mandlene, fikk flere mandelsteiner... på samme tid ble d synlig en hvit/gul klump inni mandelen (som presset på mandelen så den ble synlig fra utsiden)... denne har bare vokst og siste månedene har det tilkommet enda en kul inni mandelen... dvs at det kan ikke plukkes ut, siden det er INNI mandelen ... Jeg har symptomer som ekstrem trøtthet, feber og nattesvette ... leser på nettet at dette er typiske symptomer på kreft ... Noen som har hatt kuler inni mandelen???
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Aldri hørt om, klemmer du på mandlene selv? Har aldri prøvd på det. Kom deg til legen! Lykke til! Anonymous poster hash: b4130...2e0
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Hvis mandlene dine er ofte veldog bettente. Kan det komme slike kuler fylt med puss. Det gjorde det til meg. Hadde mange og mandlene var så store at jeg nesten ikke fikk puste. Hanglet med små feber og var ør og uvel. Tok 8 mnd på venteliste for å få de fjernet. I løpet av den tiden gikk jeg konstant på antibiotika. Etter de ble fjernet har jeg fått et nytt liv. Anonymous poster hash: 0e3e0...e91
Ida_86 Skrevet 29. november 2016 Forfatter #4 Skrevet 29. november 2016 Mandelsteinene er lette å pirke bort, men disse kulene har jeg ikke prøvd å fjerne siden de ligger INNI mandelen!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Mandelsteinene er lette å pirke bort, men disse kulene har jeg ikke prøvd å fjerne siden de ligger INNI mandelen! Og hvorfor går du ikke til legen? Du vet at vi har leger for en grunn? Anonymous poster hash: c8a56...047
Ida_86 Skrevet 29. november 2016 Forfatter #6 Skrevet 29. november 2016 Og hvorfor går du ikke til legen? Du vet at vi har leger for en grunn? Anonymous poster hash: c8a56...047 Jeg har bestilt time! Spør her for å høre om noen har lignende erfaringer!!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Jeg hadde masse trøbbel med mandlene mine. Halsbetennelser og belegg på dem. Så begynte jeg å spise hvitløk - ett fedd med fersk hvitløk presset oppi halvt glass vann - drakk dette på styrten. Etterfulgt av nytt glass vann. Dette drakk jeg noen dager etter hverandre og gjerne en gang i uken. Siden har jeg aldri vært plaget. Det har vært en sann mirakelmedisin. Legen vurderte å fjerne mandlene, men det ble det ikke behov for. Alt er borte, og har vært borte i flere år nå. Anonymous poster hash: 64230...54d
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Men klemmer du på mandlene dine? Har aldri gjort det selv. Jeg har og slitt med halsbetennelser som andre skriver her og legen ba meg om å gurgle munnskyllevann innimellom og etter jeg begynte med det så har jeg ikke hatt halsbetennelse. Men det du ser er inni? Tror ikke at det er så veldig vanlig, men trenger ikke være kreft. Og er det kreft så vil du få mandlene fjernet ganske raskt og forhåpentligvis er det ikke spredning Anonymous poster hash: b4130...2e0
Ida_86 Skrevet 29. november 2016 Forfatter #9 Skrevet 29. november 2016 Ja d jeg ser er inni mandelen, eller det ser innkapslet i mandelen! Er redd for at d er kreft som har spredt seg til lunger etc ... er veldig preget av angst :-///
SuperFries Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Kjære deg. Gå til legen. Legen kan ikke gjøre det verre, kun hjelpe deg. Legen kan enten fortelle deg at det er fullstendig ufarlig, og så får du fred. Eller legen kan gi deg dårlige nyheter. Men da får du hjelp. Skulle det mot formodning være noe alvorlig galt, kan ikke du fikse det for egen maskin.
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2016 #11 Skrevet 3. desember 2016 Legen sa bare at det skal gå over av seg selv .... etter 1,5 år med vond hals og svelgvansker Anonymous poster hash: 80c15...220
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå