Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hva tenker du når du googler et firma, og det står at det ikke har levert regnskap siden 2014..høres litt rart ut..? Eller blir ikke slikt oppdatert med en gang? trodde det aktuelle firmaet gikk bra.: S Anonymous poster hash: 5cd31...6bc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 noen som vet? Anonymous poster hash: 5cd31...6bc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Om regnskapet er levert finner du ut på www.brreg.no Dersom det ikke er det ville jeg blitt skeptisk. Anonymous poster hash: e5e4f...ed1
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 kan noen se om man har vært inne der å sjekket?Er det for "hvemsomheldst?" ble litt nervøs ja..tenker mye gjeld ect.. Anonymous poster hash: 5cd31...6bc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Det er så mye styr og herk med papirarbeid at jeg skjønner godt ikke alle orker med det. Anonymous poster hash: 4637d...b8e
Gemini77 Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Regnskap for 2015 skulle vært inne før sommeren. Men det er mulig å søke om utsettelse. Dette kan skje hvis styret ikke godkjenner regnskapet for eks. Jeg så min gamle arbeidsplass ikke hadde levert før nå i september/oktober. Men dette var da søkt om på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Regnskap for 2015 skulle vært inne før sommeren. Men det er mulig å søke om utsettelse. Dette kan skje hvis styret ikke godkjenner regnskapet for eks. Jeg så min gamle arbeidsplass ikke hadde levert før nå i september/oktober. Men dette var da søkt om på forhånd. Nei, en får ikke innvilget for sen levering av regnskapet. Fristen er 31. juli. Noen sender inn senere, og må da betale gebyr. Noen slipper å betale, dersom de har tungtveiende grunner for at det er levert for sent (f.eks alvorlig sykdom). Ingen får dette godkjent på forhånd, dette må søkes om i ettertid. At styret ikke godkjenner regnskapet er heller ikke god nok grunn til å slippe gebyret. Til ditt spørsmål HI; ingen kan se at du har søkt opp selskapet på brreg.no Hilsen revisor'n Anonymous poster hash: e5e4f...ed1
Gemini77 Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Nei, en får ikke innvilget for sen levering av regnskapet. Fristen er 31. juli. Noen sender inn senere, og må da betale gebyr. Noen slipper å betale, dersom de har tungtveiende grunner for at det er levert for sent (f.eks alvorlig sykdom). Ingen får dette godkjent på forhånd, dette må søkes om i ettertid. At styret ikke godkjenner regnskapet er heller ikke god nok grunn til å slippe gebyret. Til ditt spørsmål HI; ingen kan se at du har søkt opp selskapet på brreg.no Hilsen revisor'n Anonymous poster hash: e5e4f...ed1 Takk for oppklaring 👍🏼 Da var det nok at min gamle arbeidsgiver søkte i etterkant om å slippe gebyr da. De var også forsinket i år, så de bryr seg tydeligvis ikke men det er inne nå. Jeg er regelrytter så leverer alltid regnskapet mitt i god tid 😆
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 så de ulike firmaene får ikke noe oversikt over hor mange, hvem som har søkt på de? på brr? Anonymous poster hash: 5cd31...6bc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 så de ulike firmaene får ikke noe oversikt over hor mange, hvem som har søkt på de? på brr? Anonymous poster hash: 5cd31...6bc Det er helt trygt for deg å søke på brreg. Jeg gjør det mye selv på jobben. Bruker det også privat når vi skal leie firma til diverse småjobber eller når jeg søker ny jobb. Selv blir jeg skeptisk dersom regnskapet ikke er levert, spesielt om det er levert sent flere år. Anonymous poster hash: 919db...6db
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #11 Skrevet 30. november 2016 Det er helt trygt for deg å søke på brreg. Jeg gjør det mye selv på jobben. Bruker det også privat når vi skal leie firma til diverse småjobber eller når jeg søker ny jobb. Selv blir jeg skeptisk dersom regnskapet ikke er levert, spesielt om det er levert sent flere år. Anonymous poster hash: 919db...6db Hvor sent kan det bli levert uten at det er ugler i mosen? Når jeg ser på brrg står det at regnskapet er levert i 2015. hvor lang tid tar de før det blir registrert? og hvordan kan man finne ut om det går bra med firmaet økonomisk? Anonymous poster hash: 5cd31...6bc
Anonym bruker Skrevet 30. november 2016 #12 Skrevet 30. november 2016 Hvor sent kan det bli levert uten at det er ugler i mosen? Når jeg ser på brrg står det at regnskapet er levert i 2015. hvor lang tid tar de før det blir registrert? og hvordan kan man finne ut om det går bra med firmaet økonomisk? Anonymous poster hash: 5cd31...6bc Hvis regnskapet er levert i 2015, er nok dette 2014-regnskapet. 2015-regnskapet kan umulig leveres før i 2016. Hvis du går inn på www.bedriftsdatabasen.no kan du søke på selskapet. Du får da opp regnskapet for de 5 siste årene (som er innlevert). Dersom 2015 ikke er levert, er 2014 det siste året du får opp der. Anonymous poster hash: e5e4f...ed1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå