Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 ...som ruller og går. Voksne menn som voldtar toåringer. Jeg sliter med å bare skrive det. Jeg klarer på en måte ikke å akseptere at det er sant, og lurer på om jeg er i ferd med å bli gal. Har tvillinger på ett år, og jeg klarer nesten ikke å se på de uten at jeg får lyst til å gråte... Jeg sliter! Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 1d820...738
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Jeg vet hvordan du har det! Leste om dem som pratet om å kidnappe et en jente på 10-11 år og gjøre mye dritt med henne, jeg ble helt kald og uvel! Jeg føler jeg må forfølge min på snart 11 år, det er helt hinsides at noen/mange faktisk prater og fantaserer om slike ting! Og jeg tenker at når flere er sammen om de samme tankene er terskelen lavere for å faktisk gjennomføre! Det er bare så sykt og jeg blir kvalm av at voksne mennesker i det hele tatt kan tenke slike tanker, og mange gjennomfører dem.. Anonymous poster hash: 0176d...3f2
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Har det på samme måte. Så ubegripelig og skremmende, særlig det at de er så mange som driver med dette. Forleden fikk to åringen et trass anfall da vi skulle kle av på badet og ble liggende og vræle med buksa halvveis av. Plutselig så jeg for meg hvordan det hadde vært hvis hun hadde havnet i gale hender og det var så fælt at jeg begynte å gråte. Skulle ønske det var dødsstraff for alle som misbruker barn. Utrydd arten!
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Hva kan man gjøre, da? For å bidra? For å hjelpe? Jeg blir snart helt tullete i hodet. Anonymous poster hash: 1d820...738
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Hva kan man gjøre, da? For å bidra? For å hjelpe? Jeg blir snart helt tullete i hodet. Anonymous poster hash: 1d820...738 Du kan f.eks bli barnerettsfadder i Stine Sofie stiftelsen😊 Anonymous poster hash: 12492...c7f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Hva er disse mennene laget av da ??? Skjønner ikke hva som har sviktet. Er de hjerneskada!! Kan ikke fatte at det finnes så mange unormale mennesker Anonymous poster hash: bf0a0...d4e
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Vet du. Jeg kan ikke lese mer om dette. Jeg blir fysisk dårlig av det. Hvem faen planlegger overgrep på sitt ufødte barn??? Jeg er egentlig en mild og rolig person og som tenker at alle fortjener en ny sjanse. Når det gjelder disse overgriperne er det ingen nåde. Dødsstraff er det beste for ALLE. Anonymous poster hash: 27ea7...83f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #8 Skrevet 29. november 2016 Det slår meg to ting: dette berører oss på en sånn måte at det kan få den mest fornuftige fysisk dårlig. Hvordan er det da for de barna som opplever dette? Jeg begynner å bli enig med mammaen til Stine Sofie i at dette må vi bare tåle å høre om, hvis barna våre skal tåle å snakke om det. (skal forøvrig bli fadder, takk for tips!) Tenk om et overgrepsutsatt barn tilfeldig overhører en voksen si at "nei nå orker jeg ikke høre mer om dette".... Nei, jeg skal prate om og tenke så mye på det at ingen skal være redd for å komme til meg med det, og alle barn som er i mitt liv skal vite at dette er ikke greit, og det er ikke de som har gjort noe galt. Problemet mitt er hvordan i huleste heiteste jeg skal takle det. Men det må jeg jo bare få til. Anonymous poster hash: 1d820...738
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #9 Skrevet 29. november 2016 Samme her. Etter at jeg ble mor sliter jeg voldsomt med saker som involverer barn, og særlig overgrep. Det er sykt sykt sykt, og jeg har STORE problemer med å "forstå" det. Jeg griner og blir sint, og lurer på hvorfor jeg har født to barn inn i denne verden. Får lyst til å ta med meg familien til gokk og ikke ha kontakt med folk og bare klare oss selv... Anonymous poster hash: 80e1f...186
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #10 Skrevet 29. november 2016 Det slår meg to ting: dette berører oss på en sånn måte at det kan få den mest fornuftige fysisk dårlig. Hvordan er det da for de barna som opplever dette? Jeg begynner å bli enig med mammaen til Stine Sofie i at dette må vi bare tåle å høre om, hvis barna våre skal tåle å snakke om det. (skal forøvrig bli fadder, takk for tips!) Tenk om et overgrepsutsatt barn tilfeldig overhører en voksen si at "nei nå orker jeg ikke høre mer om dette".... Nei, jeg skal prate om og tenke så mye på det at ingen skal være redd for å komme til meg med det, og alle barn som er i mitt liv skal vite at dette er ikke greit, og det er ikke de som har gjort noe galt. Problemet mitt er hvordan i huleste heiteste jeg skal takle det. Men det må jeg jo bare få til. Anonymous poster hash: 1d820...738 Du har et veldig viktig poeng der, for selv om det er helt forferdelig og det er vanskelig å sette ord på det, så tror jeg at det beste er å prate masse om det, slik at det kommer frem og slik at det blir enda mer fokus på det. Ikke minst for dem som opplever det. Anonymous poster hash: 0176d...3f2
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #11 Skrevet 29. november 2016 Tenker på alle de syke tingene som har hendt gjennom tiden . De barna som har blitt misbrukt av flere gjennom hele barndommen. Det er så fjernt fra alt jeg kan forestille meg. Skulle ønske jeg kunne funnet alle disse barna og tatt de med bort !!! Ja håper alle snakker om det her så kunne vi tatt bort skammen fra barna sånn at de hadde turt og si fra !! Håper skole og barnehage også kan lære alle barn at det er bare å fortelle om noe sånt skjer Anonymous poster hash: bf0a0...d4e
amandine Skrevet 29. november 2016 #12 Skrevet 29. november 2016 (endret) Jeg skjønner ikke hvordan man kan få dette til å handle om seg selv. Hva du tåler å høre/lese om er jo en helt bakvendt problemstilling. Dette handler om hva barn blir utsatt for på ordentlig!! I den virkelige verden der det ikke går an å si " jeg orker ikke". Det ER helt jævlig. Men det er dessverre akkurat det det er. Helt jævlig, og noens liv. Endret 29. november 2016 av amandine
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #13 Skrevet 29. november 2016 Jeg har lyst til å overvåke mine barn for alltid. Aldri sende dem i bhg, på skolen eller la henne være alene med noen Anonymous poster hash: 1072a...dca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå