Gå til innhold

Du vet du er en stressa småbarnsmor når du..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..GLEMMER Å TA PÅ BIND, OG HAR MENSEN FRA HELV. og blør som bare søren. Kult. Hvordan kan man GLEMME å ta på bind? "Ups.."

Det stressgreiene mitt har gått for lang. 

Anonymous poster hash: e085d...7ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha huffda, da er tankene virkelig et annet sted når du er på do :P

Anonymous poster hash: e921d...4a3

Skrevet

Hahaha huffda, da er tankene virkelig et annet sted når du er på do :P

Ja.. det er de :P Jeg er ikke med! Stoler ikke på meg selv lenger.

Skrevet

Ja herregud opplevd det noen ganger, stressa tvillingmamma........ :sjokkert:  :legrine:

Anonymous poster hash: 211ae...d15
Skrevet

Får panikk når du ser dagens avis ligge på stuebordet og ikke husker om du kledde det før du gikk til postkassen.

Også tvillingmamma

Anonymous poster hash: 34a7d...84a

Skrevet

Når du våkner superstressa og forvirra kl. 10 og tenker at du har forsovet deg noe helt forj@$##@#. For så å komme på at du allerede har stått opp med alle barna, ordnet frokost og kjørt dem til skole og barnehage, før du dro hjem og sovnet sammen med babyen

Anonymous poster hash: 05661...bfe

Skrevet

Når du sitter i frisørstolen og prøver å heise opp bhen litt. Men merker at du IKKE har tatt på deg bh i dag 🙈

Skrevet

Når du leverer unga fra deg på skolen i plysjen. Den lyserosa med kaniner på......

Anonymous poster hash: 40090...14d
Skrevet

Når du finner halvspiste brødskiver i lomma.

Anonymous poster hash: 427dd...342
Skrevet

Når du setter middagstallerken i kjøleskapet når du egentlig skulle sette den i micro'n for å varme den.

Skrevet

Når du dukker opp til eksamen til onsdag, etter en hektisk morgen, superstresset og redd og bekymret , og oppdager etter en time at det er tirsdag. ...

Anonymous poster hash: 986e5...811

Skrevet

Når du våkner svett og stresset midt på natta, og febrilsk leter rundt i dobbeltsenga etter baby, som du tror du har rullet over...bare for å huske at babyen alltid sover i egen seng.

Anonymous poster hash: cde7b...a43

Skrevet

Når du parkerer bilen i en parkeringskjeller og husker hverken hvor eller hvilken etasje🙈

Anonymous poster hash: c4069...900

Skrevet

Når du snyter deg i samme dopapir som du nettopp tørka treåringen i rompa med.

Anonymous poster hash: afb8b...fdd

Skrevet

Når du snyter deg i samme dopapir som du nettopp tørka treåringen i rompa med.Anonymous poster hash: afb8b...fdd

hahahaha :P

Skrevet

Når du er på jobbintervju og i det du tar frem attester og kompetanse bevis detter en bleie ut av håndveska. ( Ubrukt, men lell.)

Anonymous poster hash: 90d98...26b

Skrevet

..går ned til toget med blå poser rundt skoene.

Skrevet

Når du snyter deg i samme dopapir som du nettopp tørka treåringen i rompa med.

Anonymous poster hash: afb8b...fdd

Nei, nei, nei😂

Anonymous poster hash: 03d34...bf3

Skrevet

Går fra varene du har handlet og triller avgårde med vogna. Oppdaget det etter 50-60 meter og stresset meg tilbake til butikken til en forundret dame bak kassen🙈

Anonymous poster hash: 86e8f...ad2

Skrevet

..Åpner flaxloddkalenderen og er storfornøyd med at du fra 1-5 desember har fått 5 julekuler (trenger 9 for å få 10 000 kr!), men så leser du bakpå at du må jo skrape vekk bildene.. Og se hva som er bak dem  :legrine:  :sjokkert:  Godt jeg leste bakpå gitt.

Skrevet

Løper stressa inn til babyen for å gi melkeflaske, kommer inn på rommet og innser at du har tatt med en flaske pepsi max....

Skrevet

Når du setter ungen inn i bilstolen og pakker kanten på smokken i munnen din sjøl så den ikke ramler ned, du kommer på at du glemte melk og løper inn på nytt etter å ha fastnet barnet. 

Først når du skal svare nei takk til enda en pose oppdager du at det er vanskelig å prate med smokk i munn.....

Anonymous poster hash: 9f749...171
Skrevet

Kommer hjem fra jobb, finner melkepakken på kjökkenbenken og vannkokeren i kjöleskapet, hendte meg i dag hehe

Anonymous poster hash: 93829...0c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...