Gå til innhold

Hva ønsker du deg til barna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva sier de at de ønsker seg? Og de som er for små, hva ønsker du deg til dem?
Hvis dere får forespørsel om ønskeliste :) 

Jeg sitter og vurderer om jeg skal ønske klær i større størrelser, så de har fremover (og være kjip), eller om jeg skal ønske leker til dem så de får moro av det. Hva er best liksom? Føler at det er mitt ansvar å sørge for klær og at julegavene bør være noe barna får glede av? Er jo bare mor som blir glad for klær.

Anonymous poster hash: 9aa8f...9a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønsker meg ull til 5 åringen

Anonymous poster hash: 7a16f...e4f

Skrevet

Jeg synes det er helt greit med en kombinasjon av nyttige og morsomme julegaver. Det blir gjerne nok leker selv om de får noe klær også

Anonymous poster hash: bf212...b47
Skrevet

Vi har ønsket oss klær sko og nye leker til gutten på halvannet år. Av oss får han også en del ullklær og en stor lekebil :)

Anonymous poster hash: d4f45...baa

Skrevet

Av klær ønsker min 5-åring seg strikkeklær. Resten skaffer jeg til ham, men strikke kan jeg ikke. :P Ellers ønsker han seg akebrett, skøyter, lego, biler og den type ting. Og nesten alt de reklamerer for på tv. ;)

Anonymous poster hash: f9162...d48
Skrevet

De ønsker seg Lego, og ellers "alt" i lekebutikkens reklameblad. Jeg pleier å spe på ønskelisten med ull og ting de trenger. Av besteforeldre pleier de å få noe klær og en leke, så det er veldig greit. De liker faktisk å få klær også da.

Skrevet

De ønsker seg Lego, og ellers "alt" i lekebutikkens reklameblad. Jeg pleier å spe på ønskelisten med ull og ting de trenger. Av besteforeldre pleier de å få noe klær og en leke, så det er veldig greit. De liker faktisk å få klær også da.

De er sikkert litt eldre enn mine :) 

Skrevet

De er sikkert litt eldre enn mine :)

De er 6 og 4 (pluss en baby).

Skrevet

Det spørs hvor mye familie dere har og hvor mye gaver de får. Vi har bare ett par med besteforeldre og de liker å gi praktiske gaver. Utover det har vi heller ingen familie, så barna får ingen morsomme gaver fra andre enn meg og mannen. Hvis jeg kunne velge skulle jeg ønske besteforeldrene heller ville gi barna noe gøy, men hvis vi hadde hatt mye familie og de hadde fått mange morsomme gaver så hadde jo praktiske gaver vært veldig fint.

Anonymous poster hash: db941...76e

Skrevet

Ønsker meg alltid ull og uteklær til de frem til de får egne meninger.

Anonymous poster hash: 48a83...5ec

Skrevet

2åringen er helt hekta på togbane og Thomas toget. Så han ønsker seg nye deler til togbanen (nye broer, tunneler, lyssignal osv) selvom vi har veldig mye fra før. Får også en del nye tog fra Thomas toget.

Ellers ønsker han seg alt med tog og biler. Og vi har ønsket oss (for han) Thomas toget potte.

Ønsker i tillegg ulltøy. Han får mest leker men også noe klær.

Babyen ønsker vi ulltøy til (evt penger). Har veldig mye leker og er bare 4 mnd. Mulig vi kjøper gåvogn bare for å kjøpe noe vi uansett må kjøpe etterhvert. Ellers har vi det meste etter eldstemann.

Anonymous poster hash: a8253...0d1

Skrevet

Jeg skriver "kjedelige" ting på ønskelisten deres, ull og klær og andre ting de trenger. Så fyller de på med andre ting de ønsker seg. I år fikk jeg kjeft av 12 og 14 åringene for at jeg har skrevet ullklær på listene deres😂

Skrevet

Synes at uteklær og vanlig tøy er noe foreldre plikter å skaffe ungene sine og ikke noe som bør være julegaver jeg. Now annet hvis det er eldre barn som ønsker swg det ene og det andre av klær f.eKS i merker som er dyrere enn det som er nødvendig å bruke på vanlig tøy, da kan de godt ønske seg til jul.

Anonymous poster hash: c1296...277

Skrevet

De fleste kjøper ull, gavekort Nameit, Barnas Hus og legger gjerne med en liten lekebil. DE største lekene kommer fra oss foreldre og søsken :)

Julaften betyr ikke bare leker under treet, men også praktiske gaver.

Anonymous poster hash: afcc8...18c
Skrevet

Bare mine barn som blir like glad for nye klær som for leker?

De eldste ungdommene ønsker seg penger for de sparer som regel til noe større.

De små får noe leker, men har ønsket mest nyttig.

4 åringen har jeg ønsket bukser og bildelotto spill.

2 åringen har jeg ønsket bøker til :)

Anonymous poster hash: c7246...eed

Skrevet (endret)

ull

Puzzlespill

ellers ingenting,blir glad for det han får, er ikke så lett og ønske seg noe,han har omtrent alt. blir 4 i februar

Endret av Blair Waldorf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...