Gå til innhold

Hvilke julefilmer MÅ dere se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Love Actually

Die Hard I og II

A Nightmare Before Christmas

Home Alone

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tre nøtter til askepott og Harry Potter

Skrevet

Home Alone 1 og 2 
Polarekspressen 
Grinchen
The famlily stone 
En Mikke mus/ Donald film jeg aldri husker navnet på

Anonymous poster hash: e9ae0...179
Skrevet

home alone, grinch, tre nøtter til askepott, timmi gresshoppes jul (disney), white christmas,

Skrevet (endret)

"It's A Wonderful Life" and "White Christmas"

Men har ikke sett dem siden jeg flyttet til Norge, bortsett fra 2005 da jeg var hjemme for jul.

Liker "The Little Drummer Boy" også, men tror ikke jeg har sett den siden 70-tallet. Så sannsynligvis blir det ingenting på oss i år.

It's a wonderful life har jeg på dvd, den må sees hvert år. Du har kanskje også et forhold til Miracle om 34th Street? Den er så fin!

Jeg har aldri sett White Christmas, men kjøpte den i fjor og skal se den i år, gleder meg!

Endret av sug lut
Skrevet

It's a wonderful life har jeg på dvd, den må sees hvert år. Du har kanskje også et forhold til Miracle om 34th Street? Den er så fin!

Jeg har aldri sett White Christmas, men kjøpte den i fjor og skal se den i år, gleder meg!

Jeg har sett "Miracle on 34th Street" (1947 versjon), og selv om den er fin, var det de andre jeg likte best. Særlig "White Christmas", synes Bing Crosby synger så nydelig. Eller sang så nydelig. Kanskje jeg skal kjøpe dem på DVD og introdusere barna mine for mine gode barndomsminner fra julen hvert år. Bra du nevnte det, for så langt tenkte ikke jeg. ;-)

Skrevet

Verste jeg vet er å sitte og se på julefilmer jeg så året før, og har sett 19 ganger før. Forstår meg ikke på folk som sitter og ser på en film der de kan replikkene utenat. Jeg får ikke julestemning av det, føler bare at jeg kaster bort tida. Vasker heller klær.

Anonymous poster hash: e51d2...2cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...