Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Hvis jeg skal få penger 12.12 og 26.12, hvordan blir det? 1: er utbet. 12.12 skattefri? Halv skatt? 2: Kommer utbetalingen 26.12 den 26.12 eller ikke før 27.12 pga helligdag? 3: Blir det mulighet for å sende meldekort tidligere enn 24.12, på grunn av julen, eller må jeg (som vanlig) sende lørdag, som da blir 24.12? Anonymous poster hash: d8d09...f5c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Tidligere år har det vært mulig å levere meldekort tidligere, regner med det kommer info om dette på "ditt nav" når du logger inn der. Du får en skattefri utbetaling i desember ja. Anonymous poster hash: ece86...679
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Tidligere år har det vært mulig å levere meldekort tidligere, regner med det kommer info om dette på "ditt nav" når du logger inn der. Du får en skattefri utbetaling i desember ja. Anonymous poster hash: ece86...679 ok, får bare følge med der, da. Og regne med at jeg ikke får penger før i romjula, så ikke jeg blir stressa og skuffa, hvis det blir sånn Anonymous poster hash: d8d09...f5c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #4 Skrevet 29. november 2016 Hvis jeg skal få penger 12.12 og 26.12, hvordan blir det? 1: er utbet. 12.12 skattefri? Halv skatt? 2: Kommer utbetalingen 26.12 den 26.12 eller ikke før 27.12 pga helligdag? 3: Blir det mulighet for å sende meldekort tidligere enn 24.12, på grunn av julen, eller må jeg (som vanlig) sende lørdag, som da blir 24.12? Anonymous poster hash: d8d09...f5c Det blir to skattefrie utbetalinger i desember. Altså begge utbetalingene i desember, er skattefrie. Ang når det blir utbetaling pga jula aner jeg ikke enda, det er jo stengt endel, så håper de betaler ut før eller får det til når de skal utbetales. Anonymous poster hash: 483f5...edc
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #5 Skrevet 29. november 2016 Det blir to skattefrie utbetalinger i desember. Altså begge utbetalingene i desember, er skattefrie. Ang når det blir utbetaling pga jula aner jeg ikke enda, det er jo stengt endel, så håper de betaler ut før eller får det til når de skal utbetales. Anonymous poster hash: 483f5...edc Det er feil, det er bare en skattefri utbetaling og en med vanlig skatt. Kopiert fra nav: Første utbetaling av arbeidsavklaringspenger i desember er trekkfri. Avhengig av meldesyklusen din vil dette enten være uke 47/48 eller uke 48/49. Anonymous poster hash: ece86...679
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #6 Skrevet 29. november 2016 Det blir to skattefrie utbetalinger i desember. Altså begge utbetalingene i desember, er skattefrie. Ang når det blir utbetaling pga jula aner jeg ikke enda, det er jo stengt endel, så håper de betaler ut før eller får det til når de skal utbetales. Anonymous poster hash: 483f5...edc Ja, men da må også muligheten for å sende meldekort være tilstede mye tidligere enn normalt . Anonymous poster hash: d8d09...f5c
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #7 Skrevet 29. november 2016 Det blir to skattefrie utbetalinger i desember. Altså begge utbetalingene i desember, er skattefrie. Ang når det blir utbetaling pga jula aner jeg ikke enda, det er jo stengt endel, så håper de betaler ut før eller får det til når de skal utbetales. Anonymous poster hash: 483f5...edc Det er kun en skattefri utbetaling i desember, den andre skattefrie utbetalingen var i juli Anonymous poster hash: bafe5...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå