Gå til innhold

trenger hjelp til samlingstund om advent


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal ha samlingstund i barnehagen med kun 5 åringer.

Jeg skal snakke om advent men er så usikker på hva jeg skal si.

Har skrevet at advent betyr ventetid;at vi venter på julen men at egentlig venter vi på å feire at jesus er født.

Hva mer kan jeg si?

Å hvordan gjør jeg overgangen til at nå skal vi tenne ett lys i adventstaken?

 

Anonymous poster hash: 0c8d6...fd9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er bare ute i praksis via skolen så sitter litt fast her.

 

Anonymous poster hash: 0c8d6...fd9

Skrevet

Kan du ikke fortelle om forberedelsene vi gjør før jul? Og at vi bruker lysene både til nedtelling og for å huske på hva som er viktig i livet. Vi tenner et lys for glede osv.

 

Anonymous poster hash: a1d25...0bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...