Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #1 Skrevet 29. november 2016 Jeg skal ha samlingstund i barnehagen med kun 5 åringer. Jeg skal snakke om advent men er så usikker på hva jeg skal si. Har skrevet at advent betyr ventetid;at vi venter på julen men at egentlig venter vi på å feire at jesus er født. Hva mer kan jeg si? Å hvordan gjør jeg overgangen til at nå skal vi tenne ett lys i adventstaken? Anonymous poster hash: 0c8d6...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #2 Skrevet 29. november 2016 Jeg er bare ute i praksis via skolen så sitter litt fast her. Anonymous poster hash: 0c8d6...fd9
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #3 Skrevet 29. november 2016 Kan du ikke fortelle om forberedelsene vi gjør før jul? Og at vi bruker lysene både til nedtelling og for å huske på hva som er viktig i livet. Vi tenner et lys for glede osv. Anonymous poster hash: a1d25...0bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå