Gå til innhold

Julekake som er enkel å lage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lovet min 5 åring å bake noe etter barnehagen i dag. Har også en baby og er alene med de begge. Tips til julekake som er enkel og grei å lage med litt travle tider?🎅🏼🎄

Anonymous poster hash: edc3d...5c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp en boks med ferdig pepperkake deig i butikken 😃

Anonymous poster hash: ab21c...671

Skrevet

Kjøp en boks med ferdig pepperkake deig i butikken 😃

Anonymous poster hash: ab21c...671

Vet bare om IKEA sin? Har vanlig dagligvare det også? Rema er nærmeste butikk her?😊

Skrevet

Vet bare om IKEA sin? Har vanlig dagligvare det også? Rema er nærmeste butikk her?😊

Alle butikker har det.

Anonymous poster hash: b5e91...be6

Skrevet

Enkleste: Tre specier.

Det eneste du trenger er lik vekt sukker/mel/smør. Så da kan det bakes uansett tilstand i skapet, bare beregn etter det du har minst av, og du kan også lage kun en liten porsjon.Kna det sammen (deilig kliss) og rull til pølse, klapp pølsa flat på brett, stek til gylden på 200 grader og skjær i skiver mens den er halvvarm.

Advarsel: stor sjanse for å gå opp minst fem kg før jul.

Skrevet

Tenk heller på hva dere liker og bak det. Det er uansett ikke så vanskelig.

Anonymous poster hash: 8eb02...e7d

Skrevet

Det eneste du trenger er lik vekt sukker/mel/smør. Så da kan det bakes uansett tilstand i skapet, bare beregn etter det du har minst av, og du kan også lage kun en liten porsjon.Kna det sammen (deilig kliss) og rull til pølse, klapp pølsa flat på brett, stek til gylden på 200 grader og skjær i skiver mens den er halvvarm.

Hvordan skal smøret være? Romtemp?

Skrevet

Tommel opp for sug luts specier! De er knallgode!
Skrevet

Hvordan skal smøret være? Romtemp?

Jeg er ikke en planlegger, så hos meg går gjerne smøret ut av skapet i det øyeblikket det skal brukes, jeg baker på innfall. Blir det for mykt er det litt mer kliss å jobbe med og du trenger kanskje en runde med deigen i kjøleskap før du trår til igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...