Gå til innhold

Nisselue fra Kondomeriet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine barn fikk en pose med juleting av min mor, blant annet en nisselue ene barnet ville bruke på nissefestwn i Bhg. Ok, sa jeg, for nisselua var mye finere enn de vi har fra før. Skal skrive navn i den, og så ser jeg på lappen inni så står det "Kondomeriet"! Herregud, hva er det mamma driver med egentlig?! Dette trengte jeg ikke å vite!

Anonymous poster hash: 19ff6...087

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂Klipp av lappen

Anonymous poster hash: b23ed...93c

Skrevet

Ja, lappen er klippet bort, men jeg har mest lyst til å kaste hele lua! Det der var bare æsj!

Skrevet

Ja, lappen er klippet bort, men jeg har mest lyst til å kaste hele lua! Det der var bare æsj!

At mammaen din har handlet en søt nisselue fra kondomeriet er æsj fordi?

Anonymous poster hash: 69049...ad6

Skrevet

Hahaha, litt morsomt viss du ikke hadde oppdaget lappen 😂

Anonymous poster hash: 51473...d3f

Skrevet

Og forresten, for en omtenksom mamma du har :)

Skrevet

Hahaha, litt morsomt viss du ikke hadde oppdaget lappen

De barnehageansatte hadde fått seg en god latter i hvert fall :legrine:

Anonymous poster hash: 23a28...f5e

Skrevet

Hmmm, nå ble jeg litt nysgjerrig på hva annet gamlemor har handlet på Kondomeriet...😂😂😂

Anonymous poster hash: 81d6b...b21

Skrevet

At mammaen din har handlet en søt nisselue fra kondomeriet er æsj fordi?Anonymous poster hash: 69049...ad6

Tipper det er litt æsj fordi man ikke vil vite at ens mamma har handlet på Kondomeriet! Det er vel ingen som drar på kondomeriet med utelukkende det utgangspunkt at man skal kjøpe en søt nisselue:)

Tipper hun har kjøpt noe annet, så var denne med. Også har hun vel ikke sett lappen inni, he he. Uansett en innmari morsom familiehistorie!

Anonymous poster hash: ac226...27f

Skrevet

Ha ha ha

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke problemet!? Mulig jeg er vokst opp i et litt mer liberalt hjem, men det er veldig lenge siden jeg syns det var flaut å tenke på at mamma har sex, altså..vi snakker tidlig tenårene.

Jeg har handla gave til min mor på kondomeriet, det får vel dere hjerteinfarkt av 😂 Kjøpte også golf t med nakne damer på til min bestefar, han lo så han datt av stolen.

Helt seriøst, voksne mennesker har som regel sex, det er ikke noe rart eller ekkelt med det.

Anonymous poster hash: d0be3...bad

Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke problemet!? Mulig jeg er vokst opp i et litt mer liberalt hjem, men det er veldig lenge siden jeg syns det var flaut å tenke på at mamma har sex, altså..vi snakker tidlig tenårene.

Jeg har handla gave til min mor på kondomeriet, det får vel dere hjerteinfarkt av Kjøpte også golf t med nakne damer på til min bestefar, han lo så han datt av stolen.

Helt seriøst, voksne mennesker har som regel sex, det er ikke noe rart eller ekkelt med det.

Ble nysgjerrig.. hva fant du der til moren din?

Vi snakker aldri om sex i min familie.. håper jeg klarer å snakke mer om det med mine barn enn mine foreldre gjorde!

Anonymous poster hash: 756ff...244

Skrevet

Jeg har handla gave til min mor på kondomeriet, det får vel dere hjerteinfarkt av 😂 Kjøpte også golf t med nakne damer på til min bestefar, han lo så han datt av stolen.

Du vet da vel at det er to grupper i samfunnet som aldri har sex, og det er våre foreldre og våre barn.

Ellers var det en morsom historie, jeg tror jammen at jeg hadde fortalt mor om oppdagelsen 😊

Skrevet

En ting er å innerst inne måtte innrømme at mamma og pappa har sex, noe helt annet å se for seg mamma i kostymet det linkes til lengre opp i tråden.

Anonymous poster hash: 5666d...9ba

Skrevet

Tipper det er litt æsj fordi man ikke vil vite at ens mamma har handlet på Kondomeriet! Det er vel ingen som drar på kondomeriet med utelukkende det utgangspunkt at man skal kjøpe en søt nisselue:)

Tipper hun har kjøpt noe annet, så var denne med. Også har hun vel ikke sett lappen inni, he he. Uansett en innmari morsom familiehistorie!

Joda, men hun kan jo ha sett den i butikkvinduet.

Synes det er litt tenåring å si «æsj» om foreldres seksualitet. Greit at man ikke vil se og høre om det, men en tur på kondomeriet kan bare være massasjeolje også.

Skrevet

hehe, finner ikke noe nisselue på kondomeriet. Men finner dette settet: https://www.kondomeriet.no/sexy-undertoy/type-undertoy/sexy-kostymer/princess-christmas-korsett-small-medium/

Kan det være nisselua hørte til det settet? Men hun syns den ble litt mye  :legrine:

Veldig mulig, overrasker meg i grunnen ikke. Nisselua ligner litt... Men jeg regner med at nisselua er fra i fjor. Jeg fikk posen og mamma sa " Her jeg har ryddet litt i skapet, her er litt juleting barna kan leke med." i posen lå det masse andre juleting.

Skrevet

En ting er å innerst inne måtte innrømme at mamma og pappa har sex, noe helt annet å se for seg mamma i kostymet det linkes til lengre opp i tråden.

Anonymous poster hash: 5666d...9ba

At mammaen din har handlet en søt nisselue fra kondomeriet er æsj fordi?

Fordi jeg ikke liker å tenke på at barna mine løper rundt med en lue som bestemor har hatt på hodet når hun har pult bestefar! Jeg synes det er ganske æsj!

hun har jo ikke kjøpt lua til ungene, den lå i en pose med diverse juleting hun hadde ryddet ut av skapet og tenkte barna ville ha.

Skrevet

Ble nysgjerrig.. hva fant du der til moren din?

Vi snakker aldri om sex i min familie.. håper jeg klarer å snakke mer om det med mine barn enn mine foreldre gjorde!

Anonymous poster hash: 756ff...244

Jeg kjøpte vibrator, sånt egg, hun hadde vært singel litt for lenge og var litt gretten ;) Vi snakker ikke om stillinger osv, men kan tulle om sex og prate om det sånn generelt. F.eks. Hvor lenge det er siden sist. Det var selvfølgelig ikke sånn da jeg var barn/tenåring, men nå er vi begge voksne kvinner ;)

Miss Marple; jeg håper da virkelig mine barn har sex etterhvert, og at jeg har gitt de nok informasjon til å føle seg trygge på egen kropp og seksualitet når den tid kommer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...