Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #1 Skrevet 28. november 2016 Er jeg tynn, slank, normal, noen kilo for mye? Anonymous poster hash: 12301...13b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #2 Skrevet 28. november 2016 Du kler deg helt feil hvertfall.. Anonymous poster hash: fc06d...8fa
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #3 Skrevet 28. november 2016 Kanskje noen kilo for mye Anonymous poster hash: 90e65...ecf
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #5 Skrevet 28. november 2016 Hvorfor skulle jeg fortelle deg hva du er?? Det hjelper vel lite på hva du synes du er selv?? Anonymous poster hash: d84a7...b7e
Fandens Oldemor Skrevet 28. november 2016 #6 Skrevet 28. november 2016 Ser helt normal ut for meg, men den toppen gjør deg ingen tjenester.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #7 Skrevet 28. november 2016 Du kler deg helt feil hvertfall.. Anonymous poster hash: fc06d...8fa Hva mente du og hva skulle jeg gått med? Takker for tips. Anonymous poster hash: 12301...13b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #8 Skrevet 28. november 2016 Ser helt normal ut for meg, men den toppen gjør deg ingen tjenester. Hva ville du brukt istedenfor? Anonymous poster hash: 12301...13b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #9 Skrevet 28. november 2016 Hvorfor skulle jeg fortelle deg hva du er?? Det hjelper vel lite på hva du synes du er selv?? Anonymous poster hash: d84a7...b7e Ser hva du mener, men av og til greit med en peke pinn fra andre.? Anonymous poster hash: 12301...13b
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #10 Skrevet 28. november 2016 Helt normal Anonymous poster hash: 94cd5...dfd
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #12 Skrevet 28. november 2016 Jeg ser ca likedan ut selv, mener jeg har ihvertfall fem kilo for mye. Anonymous poster hash: 4e7d0...607
ulenissen Skrevet 28. november 2016 #13 Skrevet 28. november 2016 Normal. Men toppen var ikke fin på deg. Den får deg til å se større ut en du er! Prøv med en som går mer inn i midjen din.
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #14 Skrevet 28. november 2016 Normal. Anonymous poster hash: 21aaf...41c
Anonym bruker Skrevet 28. november 2016 #15 Skrevet 28. november 2016 Normal/slank Anonymous poster hash: 8d06a...90f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #16 Skrevet 29. november 2016 Slank Anonymous poster hash: 6a309...55a
Fandens Oldemor Skrevet 29. november 2016 #17 Skrevet 29. november 2016 Hva ville du brukt istedenfor? Anonymous poster hash: 12301...13b Noe mer figurnært.
Engeln Skrevet 29. november 2016 #18 Skrevet 29. november 2016 Bruk noe mer figurnært, 'telt fasong' får en til å se større ut. Kroppen din er Helt normal.
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #19 Skrevet 29. november 2016 Du er nok det som kalles normal. Selv synes jeg litt strammere er finere. Men du kunne gjort mye med klærne. Du bør gå med klær som sitter tettere. Figursydd kjole el. Tighte jeans med høyt liv (super soft fra Bik Bok), finere topp og ikke kun sort. Anonymous poster hash: 604c4...913
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #20 Skrevet 29. november 2016 Du er helt normal. Får fnatt av de som sier et par kilo for mye!! Enig i at hadde du hatt en litt mer figurnær topp ville du sett slankere ut. Anonymous poster hash: 25ff6...a0b
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #21 Skrevet 29. november 2016 Du er flott og helt normal ! Anonymous poster hash: 53ccc...0aa
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #22 Skrevet 29. november 2016 Mellom normal og slank basert på bena dine. Helt umulig å si noe om overkroppen. Enten skjuler du en eplefasong med formløs overdel, eller så har du en flott figur som ingen vet om. Anonymous poster hash: 0073d...a33
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #23 Skrevet 29. november 2016 Du er helt normal. Jeg er enig med andre her i at du ville kledd bedre en mere figurnær topp. Anonymous poster hash: 0ac73...3ed
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #24 Skrevet 29. november 2016 Ekstremt lite flatterende kledd da, så det ser ut som du prøver å skjule noen ekstra kilo. Tipper du ser slank ut med riktige klær! Anonymous poster hash: fe681...71f
Anonym bruker Skrevet 29. november 2016 #25 Skrevet 29. november 2016 Klassisk timegalssfigur og som de andre skriver, kle deg litt nettere og mer figunært Anonymous poster hash: 4fe87...000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå