Gå til innhold

Hva synes dere jeg er?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg tynn, slank, normal, noen kilo for mye?

 

 

Anonymous poster hash: 12301...13b

post-42-837731_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kler deg helt feil hvertfall..

 

Anonymous poster hash: fc06d...8fa

Skrevet

Kanskje noen kilo for mye



Anonymous poster hash: 90e65...ecf
Skrevet

Hvorfor skulle jeg fortelle deg hva du er?? Det hjelper vel lite på hva du synes du er selv??



Anonymous poster hash: d84a7...b7e
Skrevet

Ser helt normal ut for meg, men den toppen gjør deg ingen tjenester.

Skrevet

Du kler deg helt feil hvertfall..

 

Anonymous poster hash: fc06d...8fa

Hva mente du og hva skulle jeg gått med? Takker for tips.

 

 

 

Anonymous poster hash: 12301...13b

Skrevet

Ser helt normal ut for meg, men den toppen gjør deg ingen tjenester.

Hva ville du brukt istedenfor?

 

 

 

Anonymous poster hash: 12301...13b

Skrevet

 

Hvorfor skulle jeg fortelle deg hva du er?? Det hjelper vel lite på hva du synes du er selv??

 

Anonymous poster hash: d84a7...b7e

Ser hva du mener, men av og til greit med en peke pinn fra andre.?

 

 

 

Anonymous poster hash: 12301...13b

Skrevet

Helt normal

 

Anonymous poster hash: 94cd5...dfd

Skrevet

Jeg ser ca likedan ut selv, mener jeg har ihvertfall fem kilo for mye.

 

Anonymous poster hash: 4e7d0...607

Skrevet

Normal. Men toppen var ikke fin på deg. Den får deg til å se større ut en du er! Prøv med en som går mer inn i midjen din.

Skrevet

Normal.

 

Anonymous poster hash: 21aaf...41c

Skrevet

Normal/slank

 

Anonymous poster hash: 8d06a...90f

Skrevet

Slank



Anonymous poster hash: 6a309...55a
Skrevet

Hva ville du brukt istedenfor?

 

 

 

Anonymous poster hash: 12301...13b

Noe mer figurnært.

Skrevet

Bruk noe mer figurnært, 'telt fasong' får en til å se større ut. Kroppen din er Helt normal.

Skrevet

Du er nok det som kalles normal.

Selv synes jeg litt strammere er finere.

Men du kunne gjort mye med klærne.

Du bør gå med klær som sitter tettere. Figursydd kjole el. Tighte jeans med høyt liv (super soft fra Bik Bok), finere topp og ikke kun sort.

 

 

Anonymous poster hash: 604c4...913

Skrevet

Du er helt normal. Får fnatt av de som sier et par kilo for mye!!

 

Enig i at hadde du hatt en litt mer figurnær

topp ville du sett slankere ut.

 

Anonymous poster hash: 25ff6...a0b

Skrevet

Du er flott og helt normal !

 

Anonymous poster hash: 53ccc...0aa

Skrevet

Mellom normal og slank basert på bena dine. Helt umulig å si noe om overkroppen. Enten skjuler du en eplefasong med formløs overdel, eller så har du en flott figur som ingen vet om.

 

Anonymous poster hash: 0073d...a33

Skrevet

Du er helt normal. :)

 

Jeg er enig med andre her i at du ville kledd bedre en mere figurnær topp.



Anonymous poster hash: 0ac73...3ed
Skrevet

Ekstremt lite flatterende kledd da, så det ser ut som du prøver å skjule noen ekstra kilo. Tipper du ser slank ut med riktige klær!



Anonymous poster hash: fe681...71f
Skrevet

Klassisk timegalssfigur og som de andre skriver, kle deg litt nettere og mer figunært :)



Anonymous poster hash: 4fe87...000

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...